​​ مهدی پازوکی، کارشناس اقتصادی می‌گوید: اشکالات دولت سیزدهم این است که بعد از دوسال هنوز استراتژی اقتصادی مشخصی ندارد.  از دولت روحانی ایراد می‌گیرند ولی همچنان برنامه دولت روحانی را اجرا می‌کنند. 🔹مشکل دیگر افزایش قبلیه‌گرایی و استفاده از افرادی است که در دولت احمدی‌نژاد باعث بخش مهمی از بدبختی‌های ما بودند. رئیس سازمان […]

​​
مهدی پازوکی، کارشناس اقتصادی می‌گوید: اشکالات دولت سیزدهم این است که بعد از دوسال هنوز استراتژی اقتصادی مشخصی ندارد.  از دولت روحانی ایراد می‌گیرند ولی همچنان برنامه دولت روحانی را اجرا می‌کنند.

🔹مشکل دیگر افزایش قبلیه‌گرایی و استفاده از افرادی است که در دولت احمدی‌نژاد باعث بخش مهمی از بدبختی‌های ما بودند. رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران که در همین دولت منصوب شد بر‌اثر فشار سیاسی یکی از نمایندگان برکنار شد و دقیقا شخصی را منصوب کردند که مسئول دفتر سابق همین نماینده بوده. آیا این تفکر علمی و به نفع کشور است؟

🔹الان خیلی از آقایان نمی‌فهمند یا منافعشان در نفهمیدن است. من تعجبم بعضی از آقایان چگونه با این وضعیت شب خوابشان می‌برد. بعضی‌ از این‌ها حتی نمی‌توانند منزل خود را اداره کنند ولی مدیریت بخشی از کشور به دستشان سپرده شده.

🔹دولت باید برگردد از نخبگان و فرزندان این مملکت که بدون رانت مدرک گرفتند استفاده کند.  الان کسی مسئول جذب سرمایه خارجی در مناطق آزاد است که کلا با سرمایه‌گذاری خارجی مخالف است. دولت باید خودش را از تندرو‌ها جدا کند.

  • منبع خبر : عصر فوری