*پتروشیمی پارس بر مدار حاشیه!* در حالی که چندی قبل با تغییر مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس و انتصاب سیاوش میرحاجی به عنوان مدیرعامل جدید این پتروشیمی انتظار می‌رفت تغییرات جدی در سیاست های این شرکت روی دهد اما با انتصابات اخیر مدیرعامل جدید مشخص شد در بر روی همان پاشنه می چرخد. سیاوش میرحاجی که […]

*پتروشیمی پارس بر مدار حاشیه!*

در حالی که چندی قبل با تغییر مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس و انتصاب سیاوش میرحاجی به عنوان مدیرعامل جدید این پتروشیمی انتظار می‌رفت تغییرات جدی در سیاست های این شرکت روی دهد اما با انتصابات اخیر مدیرعامل جدید مشخص شد در بر روی همان پاشنه می چرخد.

سیاوش میرحاجی که ابتدا با شعارها و سخنان امیدوارکننده ای در رسانه ها ظاهر شد به یکباره تغییر مسیر داد و پای در همان مسیری گذاشت که مدیرعامل سابق پتروشیمی پارس در آن گام برمی داشت.

انتصاب حسنی، مدیرعامل سابق شرکت پتروشیمی پارس به عنوان مشاور مدیرعامل در تنظیم قراردادهای خوراک گاز طبیعی و محصول نشان می دهد که هنوز سایه این مدیر بر پتروشیمی پارس سنگینی کرده و میرحاجی توان تغییرات جدی در این پتروشیمی را ندارد.

صدور حکم مشاوره برای بعضی افراد از استان های همجوار به نام نیروی بومی و حمایت چند رسانه از میرحاجی نشان می دهد وی با موج سواری رسانه ای سعی دارد در بین نخبگان بومی کسب محبوبیت کند اما به نظر می رسد مسیر صحیحی در این مورد در پیش نگرفته است.

اسپانسری چند همایش و نمایشگاه در کیش و اخیرا در عسلویه که به زودی به آن ها نیز خواهیم پرداخت ماحصل حدود سه ماه مدیریت سیاوش میرحاجی بر یکی از مهم ترین پتروشیمی های منطقه ویژه پارس بوده که باید گفت مدیران بالادستی وی باید هر چه سریع تر برای بهبود وضعیت موجود چاره اندیشی کرده و تذکرات لازم را به وی بدهند.

رسانه ها به هوش باشند در همچنان بر روی همان پاشنه سابق می چرخد.