فرمانده انتظامی تهران بزرگ: 🔹یکی از هلدینگ‌های بزرگ کشور که ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند با تغییر گروه مدیریتی خود درگیر موضوع اختلاس مالی می‌شود. 🔹ماجرا از آن قرار است که گروه مدیریتی قبلی هنگامی که جابجا می‌شوند رقم ۱۵۰ تا ۲ هزار میلیارد تومان را اختلاس می‌کنند […]

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

🔹یکی از هلدینگ‌های بزرگ کشور که ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند با تغییر گروه مدیریتی خود درگیر موضوع اختلاس مالی می‌شود.

🔹ماجرا از آن قرار است که گروه مدیریتی قبلی هنگامی که جابجا می‌شوند رقم ۱۵۰ تا ۲ هزار میلیارد تومان را اختلاس می‌کنند و هنگامی که مدیران جدید از این موضوع باخبر می‌شوند، مدیران قبلی اقدام به تهدید و ترساندن آنها با کمک گرفتن از اراذل و اوباش می‌کنند.

🔹قرار می‌شود تا هر سوژه‌ای را که این اراذل از سر راه بردارند و یا وادار به سکوت کنند رقم ۸۰ میلیون تومان وجه دریافت کنند. این اراذل خانه مدیر فعلی را به آتش می کشند و پسر یکی دیگر از مدیران را که حدودا ۲۶ سال دارد به قصد مرگ کتک می زنند. همچنین خودروی منشی شرکت را که از تمام جزئیات و موارد مالی و رابطه‌های پنهان این شرکت باخبر بوده است را به آتش می کشند.

🔹یک عملیات ۴۰ دقیقه‌ای به صورت همزمان در سه استان کشور انجام شد و تمامی این گروه اراذل و اوباش دستگیر شدند. اراذل و اوباش این پرونده لیدرهای که اراذل و اوباش سطح یک تهران هستند به جرم خود اعتراف کرده وکلای مدیران جدید در حال پیگیری و تکمیل اسناد و مدارک اختلاس هستند.

 

 

  • منبع خبر : عصر فوری