یادواره ۵۸۶ شهید شهرستان بوشهر صالح رحیمی فرماندار و مسئول یادواره شهدا شهرستان بوشهر، در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۱۲ سال از برگزاری آخرین یادواره شهرستان می‌گذرد‌ و مجالی دست نداد که به نحو احسن از خانواده های شهدا تجلیل شود و قدردان آنان باشیم. به همین منظور یادواره ۵۸۶ شهید شهرستان بوشهر […]

یادواره ۵۸۶ شهید شهرستان بوشهر

صالح رحیمی فرماندار و مسئول یادواره شهدا شهرستان بوشهر، در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۱۲ سال از برگزاری آخرین یادواره شهرستان می‌گذرد‌ و مجالی دست نداد که به نحو احسن از خانواده های شهدا تجلیل شود و قدردان آنان باشیم.
به همین منظور یادواره ۵۸۶ شهید شهرستان بوشهر روز چهارشنبه ششم دی‌ما ساعت ۱۸/۳۰ دقیقه در مصلی نمازجمعه برگزار خواهد شد.

رحیمی افزود: از بعد از ظهرروز چهارشنبه تا آخر شب، نمایشگاهی از دستاوردهای نظامی کشور در حد فاصل میدان قدس تا چهارراه دادگستری به نمایش گذاشته می شود.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: در این نمایشگاه، و کنار موکب ها، تونل شب های عملیات نیز خواهیم داشت تا نسل جوان جامعه با جبهه و جنگ آشنا شوند و به صداها و نواهای شهدا حین عملیات در سنگر را گوش دهند.

وی تاکید کرد: از شهروندان بوشهری تقاضا دارم در ساعات برگزاری نمایشگاه و مسدود شدن مسیر میدان قدس به طرف چهاراه دادگستری از خیابان های همجوار برای تردد استفاده کنند.