مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر درنشست رسانه ای : ** ۱۳۷ میلیارد ریال در اختیار استاندار، به معرفی شدگان پرداخت شد ** به گزارش پایگاه خبری نصیر بوشهر آنلاین محسن مختاری، مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در دو سال گذشته بانک تجارت استان بوشهر بیشترین […]

مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر درنشست رسانه ای :
** ۱۳۷ میلیارد ریال در اختیار استاندار، به معرفی شدگان پرداخت شد **

به گزارش پایگاه خبری نصیر بوشهر آنلاین محسن مختاری، مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در دو سال گذشته بانک تجارت استان بوشهر بیشترین و بالاترین سهم منابع در بین شبکه های بانکی استان و بانک های تجارت کشور به خود اختصاص داده است.

ایشان افزود: بانک تجارت استان بوشهر کمترین میزان مطالبات دربین بانک های استان کشور دارد.

مختاری تصریح کرد: بانک تجارت استان در بحث پرداخت جهش ملی مسکن، از ۱۹ بانک تجارت استان با نسبت ۷۰ درصد ۳۵۴ رسید پرداخت کرده است، پیش بینی می شود که تا آخر سال به بیش از ۵۰۰ رسید برسد.

مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: در خصوص افزایش تسهیلات از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ۷۸۸ درصد رشد تسهیلات داشته ایم.

وی همچنین در خصوص تامین مالی برای پروژه ها گفت: در این زمینه از صفر تا ۴۸۶۱۶ میلیارد ریال برای کمک به پروژه ها پرداخت شده است.

مختاری یادآور شد: تا پایان آذر ماه ضمانت نامه بانک تجارت استان رشد چشمگیری داشته است.

مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر متدکر شد: در بحث اشتغال زایی، استان بوشهر بیشترین پرداخت تسهیلات و بیشترین سهم را دارا است و باعث اشتغال پایدار شده است، درسال ۱۴۰۱ کمیته امداد ۱۷۶ نفر، بهزیستی ۱۵۷ نفر، بنیاد شهید و ایثارگران ۱۰۰ نفر،و… معرفی و از تسهیلات بانک استفاده کرده اند.

مختاری از پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان سفر اول و دوم رئیس جمهور خبر داد و گفت: در سفر رئیس جمهور به بوشهر و رونق تولید، پرداخت تسهیلات به تعداد ۱۵۰۰ نفر تکلیف شد که به ۹۸۰ نفر تسهیلات پرداخت گردید. ۱۳۷ میلیارد ریال نیز در اختیار استاندار،بود که به معرفی شدگان به بانک پرداخت شد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین