۵ پروژه بهداشتی درمانی در تنگستان با حضور وزیر علوم و استاندار بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شدند در آیینی با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و مدیران استان بوشهر و شهرستان تنگستان، ۵ پروژه بهداشتی و درمانی در تنگستان، افتتاح و کلنگ زنی شدند. استاندار بوشهر در این […]

۵ پروژه بهداشتی درمانی در تنگستان با حضور وزیر علوم و استاندار بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شدند

در آیینی با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و مدیران استان بوشهر و شهرستان تنگستان، ۵ پروژه بهداشتی و درمانی در تنگستان، افتتاح و کلنگ زنی شدند.

استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: در دو سال اخیر در حوزه درمانی، سرمایه گذاری ارزشمندی در استان بوشهر انجام شده و تعداد تخت های بیمارستانی افزایش یافته است.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته، ۶۰۰ تخت جدید بیمارستانی در استان بوشهر راه اندازی و تجهیز خواهد شد و گامی در بهبود سرانه درمانی استان است.

وی اضافه کرد: امروز ۵ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای تنگستان با سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال، افتتاح و کلنگ زنی شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: پایگاه سلامت اهرم با زیربنای ۱۵۵ متر مربع و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، خانه بهداشت روستای کری با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، خانه بهداشت روستای احشام جمال با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، اورژانس جاده ای روستای بوالخیر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و تجهیز، آزمایشگاه اهرم با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، اجرایی و عملیاتی شده است.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین