نصیربوشهرآنلاین _حمید عشایری ؛ این روزها باز هم شاهد جنجال بر سر تغییر کاربری زمین فرودگاه گناوه به مسکونی بوده ایم . جنجالی که در نهایت با نشست اهالی این شهرستان با استاندار بوشهر و دستور برگشت سند زمین این مکان به حالت قبل ظاهراً خاتمه یافته است . این جا روی سخن با […]

 

نصیربوشهرآنلاین _حمید عشایری ؛ این روزها باز هم شاهد جنجال بر سر تغییر کاربری زمین فرودگاه گناوه به مسکونی بوده ایم . جنجالی که در نهایت با نشست اهالی این شهرستان با استاندار بوشهر و دستور برگشت سند زمین این مکان به حالت قبل ظاهراً خاتمه یافته است .

این جا روی سخن با دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر است ؛ تا زمانی که این فرودگاه به معنای حقیقی فرودگاه نشود رضایت مردم در این خصوص جلب نخواهد شد ، چراکه تجربه سالهای قبل و دولت های قبل و دولت فعلی شما همین موضوع را بازگو می نماید . مردم این بندر در این سالها وعده های متعددی را برای ساماندهی این فرودگاه شنیده اند اما نه تنها هیچ یک عملی نشده بلکه در یک اقدام نسنجیده در دولت فعلی شاهد انتقال سند مالکیت آن جهت تغییر نوع کاربری نیز بوده ایم . پس در اینجا همت عالی شما را میطلبد تا این فرودگاه را که بیش از نیم قرن پیش جهت دسترسی آسان و سریع مردم منطقه شمال استان به نقاط مختلف کشور و پشتیبانی مناطق صنعتی همچون خارگ و بهرگان ایجاد نموداند ، از مخروبه ای که هر روز در جلوی چشم هزاران شهروند و مسافر می گذرد تبدیل به فرودگاه نمایید .

برای خیلی از هموطنان که اسم گناوه را شنیده اند و یا به این شهر آمده اند
غیر قابل باور است که گناوه زمانی دارای فرودگاه بوده و در واقع جزء اولین فرودگاه های کشور بوده اما حال زمین آن مخروبه ای بیش نیست .
شهرداران گناوه در سالهای اخیر اقداماتی برای احیاء این فرودگاه انجام داده بودند که می بایست با حمایت شما و اداره کل فرودگاه های استان این مهم به سرانجام برسد .

باور داریم و باور کنید که این فرودگاه را می توان به فرودگاه تبدیل کرد البته اگر اراده ای وجود داشته باشد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین