حق آلایندگی صنایع جامعه پیرامونی حق مردم استان بوشهر است . این حق باید در مسیر توسعه ، شور و نشاط همین جامعه هزینه شود. نصیربوشهرآنلاین – کورش امینی: سال‌های بسیاری می‌باشد از شهرهای کنگان جم عسلویه جزیره خارگ بوی گاز و کربن و هزاران درد بی‌علاج مردم را از پای درآورده است، حق […]

 

حق آلایندگی صنایع جامعه پیرامونی حق مردم استان بوشهر است . این حق باید در مسیر توسعه ، شور و نشاط همین جامعه هزینه شود.

نصیربوشهرآنلاین – کورش امینی: سال‌های بسیاری می‌باشد از شهرهای کنگان جم عسلویه جزیره خارگ بوی گاز و کربن و هزاران درد بی‌علاج مردم را از پای درآورده است، حق آلایندگی ، حق مردم این استان و ساکنین میزبان صنایع پتروشیمی و پالایشگاه‌های عظیم استان است ، این حق باید در مسیر توسعه ،شور و نشاط جامعه هزینه شود.
هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس سود خالصش در سال ۱۴۰۲ به ۱۲۸ هزار میلیارد تومان رسیده است، سهم مردم استان بوشهر از این سو چقدر بوده است آیا پرداخت شده است؟

پتروشیمی‌ها باید کمک به ورزش استان بوشهر در راستای شور و نشاط جوان‌ها حق آلایندگی پرداخت کنند ، حق آلایندگی که حق قانونی مردم این استان است چون آب خوردن بالا می‌کشند!

اینکه خبر رسیده سهام باشگاه استقلال تهران به هلیدینگ بزرگ خلیج فارس واگذار شده است!
نوش جان تیم دو ستاره ایران ولی ورزش استان بوشهر هم حق دارد از نعمتی که در استان خودش است بهره ببرد ، مگر خون پایتخت نشین‌ها رنگین‌تر از ماه شهرستانی‌ها است!
استاندار محترم بوشهر احمد محمدی زاده مرد ارشد استان و نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی لطفاً خواهش و درخواست داریم به این مورد ورود کنید و نگذارید به راحتی واریز برای سهام استقلال تهران شود .

چرا استان بوشهر که قطب پتروشیمی کشور است اما یک ریال از درآمد این پتروشیمی‌ها خرج تیم‌های ورزشی بوشهری نشده است

بعد از سقوط تیم ریشه‌دار شاهین بوشهر به دسته دوم، شاهین بندرعامری دیگر نماینده استان بوشهر در خطر سقوط قرار دارد.

با اینحال پتروشیمی های استان ضمن بی‌توجهی به شرایط اسفناک نمایندگان استان بوشهر در ورزش و کمرنگ شدن حضور این استان در سطح اول فوتبال کشور، به دنبال خرید سهام استقلال پایتخت‌ هستند.

ما جنوبی‌ها هم از پتروشیمی‌ها سهم داریم حق گرفتنی است باید حق خواهی کنیم

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین