استان بوشهر میزبان مسابقات جودو قهرمانی انتخابی تیم ملی بزرگسالان محمد بلوطی، سرپرست هیئت جودو استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین اظهار داشت: مسابقات جودو قهرمان انتخابی تیم ملی بزرگسالان روزهای ۳۰ آذر تا ۲ دی‌ماه در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر برگزار خواهد شد. ایشان افزود: استان بوشهر پذیرای […]

استان بوشهر میزبان مسابقات
جودو قهرمانی انتخابی تیم ملی بزرگسالان

محمد بلوطی، سرپرست هیئت جودو استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین اظهار داشت: مسابقات جودو قهرمان انتخابی تیم ملی بزرگسالان روزهای ۳۰ آذر تا ۲ دی‌ماه در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر برگزار خواهد شد.

ایشان افزود: استان بوشهر پذیرای ۵۰۰ ورزشکار و کادر اجرایی در این رقابت‌ها خواهد بود. در این مسابقات ۷ وزن به رقابت می پردازند، که البته می توان در ۲ وزن از هفت وزن به صورت هم زمان از دو ورزشکار استفاده کرد.

بلوطی خاطر نشان کرد: برگزاری این مسابقات فرصتی است برای حضور ورزشکاران استان در اردوهای تیم ملی و انتخابی مسابقات آسیایی و جهانی.

سرپرست هیئت جودو استان بوشهر خواستار توجه بیشتر مسئولان و حمایت از این رقابت‌ها با وجود محرومیت ۴ ساله فدراسیون جودو شد و گفت: مسلما سرمایه گذاری در این رشته تأثیر بسزایی بر گسترش و رشد این رشته در جوانان خواهد دارد.

بلوطی تصریح کرد: استان بوشهر ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته جودو دارد که ۵۰ نفر از آنها در رده‌ قهرمانی نوجوانان و بزرگسالان مشغول فعالیت می باشند.

سرپرست هیئت جودو استان بوشهر از برنامه ریزی جدید فدراسیون جهانی جودو خبر داد و گفت: با برنامه ریزی جدید فدراسیون جهانی جودو یک نشان تیمی به رشته جودو المپیک اضافه شد و جمع نشان های این رشته به ۱۵ مدال رسیده است.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین