اولین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران/ فرصتی برای سرمایه گذاری در بنادر کشور به گزارش خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین، علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: سند توسعه دریا محور در حال تدوین است و کارگروه ویژه‌ای مشغول آن هستند. باستین خاطر نشان کرد: سهم […]

اولین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران/ فرصتی برای سرمایه گذاری در بنادر کشور

به گزارش خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین، علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: سند توسعه دریا محور در حال تدوین است و کارگروه ویژه‌ای مشغول آن هستند.

باستین خاطر نشان کرد: سهم تولید ناخالص ملی ایران از محل اقتصاد دریامحور ۴درصد اعلام شده است و با برنامه ریزی های انجام شده در ۱۰ سال آینده سهم اقتصاد دریامحور به ۱۶ درصد می رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: یکی از اقدامات موثر در کمک به رشد ناخالص ملی برگزاری نمایشگاه در استان های ساحلی است. به همین منظور اولین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران، در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بوشهر برگزار می شود.

ایشان هدف برگزاری نمایشگاه را ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در بنادر ایران، و تحقق فن آوری بهینه سازی در کشتیرانی ذکر کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: در نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران ۱۲ استان کشور در ۶۱ غرفه، با مساحتی یک هزارو ۸۰۰ متر مربع حضور خواهند داشت.

باستین ۱۲ استان شرکت کننده در نمایشگاه را بوشهر،چهارمحال بختیاری، تهران، خوزستان، ، قزوین، هرمزگان، فارس، اصفهان، مرکزی ،خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و مازندران اعلام کرد.

وی تاکید کرد: مجری برگزاری این نمایشگاه شرکت دانش بنیان شتاب دهنده ایده بان، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و موسسه شهید محلاتی بوشهر و شرکت نمایشگاه بین الملی بوشهر می باشند

باستین بیان داشت: این اولین نمایشگاه در سطح ملی در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی است، و پذیرای مهمانان ویژه ای همچون، فرماندهان نیروی دریایی سپاه و ارتش و رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی،دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، روسا کارخانه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع می باشد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین