صدرا قلب تپنده صنعت دریایی کشور مهدی بیدی، مدیر منطقه جنوب شرکت صنایع دریایی ایران در نشست روز پنجشنبه ۴ آبان ماه با اصحاب رسانه اظهار داشت: صدرا قلب تپنده صنعت دریایی کشور است. آن چه در صدرا به وفور یافت می شود غیرت و توانمندی فرزندان ایرانی است.جایی است که همه نشدنی‌ها را شدنی […]

صدرا قلب تپنده صنعت دریایی کشور

مهدی بیدی، مدیر منطقه جنوب شرکت صنایع دریایی ایران در نشست روز پنجشنبه ۴ آبان ماه با اصحاب رسانه اظهار داشت: صدرا قلب تپنده صنعت دریایی کشور است. آن چه در صدرا به وفور یافت می شود غیرت و توانمندی فرزندان ایرانی است.جایی است که همه نشدنی‌ها را شدنی می‌کند.با وجود همه تحریم‌ها و کمبود بعضی تکنولوژی‌ها باعث خودکفایی کشور شد، افتخار ما نیروهای متخصص بومی و مستعد کشور است.

وی افزود: استانداردهای دریایی با استانداردهای هوایی برابری دارد و بسیار سختگیرانه است، چه در بحث مواد مصرفی شناورها و چه در راهکار ساخت، مهم است که با استانداردهای بین المللی برابری کنیم.

بیدی خاطر نشان کرد: صدرا در بحث تعمیرات شناورها بسیار موفق بوده و با استقبال دور از انتظار بازار هدف روبرو است به طوری که تا سال بعد نوبت تعمیرات برنامه پر شده است.

مدیر منطقه جنوب شرکت صنایع دریایی ایران ادامه داد: به مدد نیروهای انسانی مخلص صدرا علاوه بر تعمیرات شناورها، در ساخت ۴ فروند شناور که دو فروند ان هنوز در حال ساخت فعالیت چشمگیری داشته است.

ایشان به تولید و ساخت صد در صد ایرانی جرثقیل دروازه اشاره کرد و گفت: این جرثقیل تنها جرثقیل دروازه یک هزار تن کشور است، که به همت مهندسین و کارگران زحمتکش صدرا و بصورت ۱۰۰ درصد ایرانی بدون کپی برداری از کشورهای دیگر در شرایط طاقت فرسای آب و هوایی تولید و ساخته شده است.این جرثقیل در چندین سال پیش نصب شده بود، اکنون راه اندازی شده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه جنوب شرکت صنایع دریایی ایران در خصوص فعالیت صدرا در دیگر عرصه ها بیان داشت: صدرا چون گنج عظیمی است که هنوز دست نخورده باقی مانده است.خبر خوب ما این است که بزودی صدرا در همه عرصه ها فعالیت خواهد داشت تا خدمات بیشتر و بهتری به مردم شریف ایران و هم استانی های عزیز داشته باشد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین