حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ در خطبه های نماز جمعه 🔹 اصحاب رسانه در مطالبه گرهای خود در حوزه اقتصادی پیگیر فرمان هشت ماده ای مبارزه با فساد باشند. 🔹 اینکه دشمنان به دنبال حذف نام خلیج فارس هستند چیز جدیدی نیست. حذف هویت فرهنگی یک ملت یعنی نابود کردن همه اندوخته و […]

حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ در خطبه های نماز جمعه

🔹 اصحاب رسانه در مطالبه گرهای خود در حوزه اقتصادی پیگیر فرمان هشت ماده ای مبارزه با فساد باشند.

🔹 اینکه دشمنان به دنبال حذف نام خلیج فارس هستند چیز جدیدی نیست. حذف هویت فرهنگی یک ملت یعنی نابود کردن همه اندوخته و ثروت معنوی آن ملت و امروز هویت فرهنگی ما در استمرار حفظ هویت خلیج فارس است.

🔹از نیروی انتظامی جهت طرح نور در جزیره تشکر می کنم مردم هم پشتیبان و همراه نیروی انتظامی هستند و هم خیرخواه همدیگر هستند.

🔹از همراهی سران سه قوه نسبت به دغدغه های فرهنگی تشکر می کنیم. بخشی از آسیب های فرهنگی به بخش واردات لباس و پوشاک در کشور است که باید کشور ما از واردات بی نیاز و صادر کننده باشد.

🔹 وضعیت امامزاده میرمحمد توسط میراث فرهنگی مشخص شود. تعمیرات نیمه کاره رها شده و به ساختمان آسیب خواهد زد.

🔹 ماندن مردم در اسکله قابل قبول نیست. همانگونه که در کلان شهر برای حمل و نقل مردم مترو گذاشته شده برای جزیره خارگ نیز تمهیدات لازم صورت بگیرد. یک سامانه ای طراحی شود که مردم نسبت به گرفتن بلیط و جاماندن در اسلکه گرفتار نشوند.

🔹 اگر قانونی مبنی بر حقوق و مزایا وجود دارد معوقات کارگران پرداخت نشده است شرکت ها و پیمانکاران به وظیفه خودشان عمل کنند. نسبت به تبدیل وضعیت ها به ویژه برای کارگران باسابقه همت اگر قانون هست که اجرا شود و اگر قانون نیست به عنوان یک دغدغه نماینده مجلس پیگیری کنند.