بزرگترین مجتمع گازی خاورمیانه و نادر در دنیا، عمده تولید گاز کشور را به عهده دارد، با این نگاه مسئولان فعلی این مجتمع فرض کنید هر چه در دولت های قبلی در این مجتمع مسئول بود همه دزد و غارتگر بودند الان حدود یکسال و نیم از مدیریت این دولت بر این مجتمع سیزده […]

 

بزرگترین مجتمع گازی خاورمیانه و نادر در دنیا، عمده تولید گاز کشور را به عهده دارد، با این نگاه مسئولان فعلی این مجتمع فرض کنید هر چه در دولت های قبلی در این مجتمع مسئول بود همه دزد و غارتگر بودند الان حدود یکسال و نیم از مدیریت این دولت بر این مجتمع سیزده پالایشگاهی می گذرد، بفرمایید بجز صورتجلسات بلند بالا و اخبار پروپاگاندایی خروجی مسئولیت شما چه بود؟ فرض کنیم تولید گاز مثل همیشه بود و ضعفی نداشت، در عمده مسائلی که در بوق و کرنا کردید مثل خریدهای بازرگانی مثل پیمانها، مثل کمپ ها، مثل شهرک، مثل پرواز، مثل رستوران ها و…. بفرمایید چه کاری و بهبودی در آنها دادید؟ در پیمان فلرینگ که جلوی آن را مثل برجام گرفتید تا مدیر خودشان آمد و حدود دویست میلیون یورو را ترک تشریفات نمودید و تبدیل به خرید قطعه شد، باید جوابگو باشید که چقدر از فلرینگ و هدر رفت گاز جلوگیری شد و چه تاثیری روی آلودگی منطقه داشت؟ فقط جذب نیرو که ساده ترین کار ممکن است و این نیروها، کمپ خوب، پرواز خوب، منزل خوب و…. می خواهند بفرمایید در این موارد چه اقداماتی شد؟شما که در بعد رسانه و تبلیغات پروپاگاندایی گوش فلک را کر نمودید و مدیر مجتمع هفتگی از چند جلسه و نشست شخصا بدون حضور مدیرعامل گاز عکس و تصویر منتشر میکند در همان کانال خودتان بفرمایید چه بهبودی برای شش هزار پرسنل فعلی داده اید که قبلی ها را به کم کاری متهم میکنید و حالا هم دنبال جذب جدید هستید؟اینکه مدیر شما اگر خانم و بچه اش بعد ایام طولانی مسافرتی بروند گزارش شود مدیر مجردی زندگی میکند و خانه گرفته شود! این شد مدیزیت کردن؟
اینکه هر روز نامه سرگشاده به صورت عمومی منتشر شود که کسی از وزیر و وکیل و.. سفارش نکند، بفرمایید مگر خودتان بدون دخالت مدیرعامل گاز و با دوستی با وزیر بدون هرگونه سابقه مدیریتی منصوب نشدید؟
شما که پیمان حمل و نقل را در بوق و کرنا نمودید بفرمایید چه اقدامی برای جلوگیری از رانت تک پیمانکاری انجام دادید؟
پرسنل تقاضا دارند همان پروازهای فرسوده قبلی را برای رفت و آمد خودمان و خانواده ها راه اندازی کنید نیاز به پرواز لوکس نداریم و همه در جاده ها و ترمینال های اتوبوس رانی به خاطر کنسلی پروازها سرگردانند!!!
از طریق همین رسانه که در بین بیست هزار پرسنل مجتمع اخبار آن دست به دست میشود اطلاع دهید بجز خبر قرارداد استحصال اتان با بنیاد برکت تا کنون چه اقدام مهمی که برای پرسنل خوب باشد انجام داده اید.

  • منبع خبر : اختصاصی نصیر بوشهر آنلاین