‏در این مراسم از عملکرد آقای مهندس اسحاقی در طول ریاست هیات مدیره و همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت پتروشیمی خارک قدردانى بعمل آمد. مدیریت منسجم و عالی ایشان در زمینه های مختلف بخصوص اهمیت به حفظ کرامت نیروی انسانی و همچنین بررسی و تحلیل اصولی مارکتینگ و تولید نقش موثری در ارتقای سطح […]

‏در این مراسم از عملکرد آقای مهندس اسحاقی در طول ریاست هیات مدیره و همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت پتروشیمی خارک قدردانى بعمل آمد. مدیریت منسجم و عالی ایشان در زمینه های مختلف بخصوص اهمیت به حفظ کرامت نیروی انسانی و همچنین بررسی و تحلیل اصولی مارکتینگ و تولید نقش موثری در ارتقای سطح شرکت پتروشیمی خارک به یک شرکت مطرح، در صنعت پتروشیمی قابل تقدیر و ستودنی می‌باشد.

عیسی اسحاقی، از مدیران باسابقه، خوشفکر و خوشنام صنعت نفت می باشد بیش از ۱۵ سال سابقه اداره بنگاه های اقتصادی را در حدود ۲۰ شرکت صنایع شیمیایی، شوینده و نفت از سال ۱۳۸۶ تاکنون در کارنامه خود دارد.

او که در سال ۱۳۹۰ مشاور وزیر نفت وقت ایران بوده دارای ۱۰ سال سابقه مدیریت درشرکتهای نفتی از جمله شرکت های پتروشیمی اردبیل، پتروشیمی شازند، هلدینگ نفت و گاز بانک ملت، نفت ایرانول، صنایع تجهیزات نفت و نفت بهران بوده و ۵ سال نیز به عنوان نایب رییس انجمن پالایشگاه داران فعالیت کرده است.

عیسی اسحاقی که از مدیران معتقد به رفاه و‌معیشت کارگران به منظور ایجاده انگیزه بیشتر می باشد در مجوعه های تحت نظر خویش به دلیل عملکرد موفق و توجه ویژه به کارکنان به عنوان مدیری محبوب و موفق از نگاه کارگران شناخته می شود.

 

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین