دومین دستگاه MRI بیمارستان شهدای خلیج فارس افتتاح شد دومین دستگاه در مرکز MRI بیمارستان شهدای خلیج‌فارس در زیر بنا ۳۰۰ متر، میزان اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، مدت زمان اجرا ۱۲ ماه، کارفرما علوم پزشکی استان بوشهر به بهره برداری رسید.   احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در آیین بهره برداری از دومین دستگاه MRI بیمارستان […]

دومین دستگاه MRI بیمارستان شهدای خلیج فارس افتتاح شد

دومین دستگاه در مرکز MRI بیمارستان شهدای خلیج‌فارس در زیر بنا ۳۰۰ متر، میزان اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، مدت زمان اجرا ۱۲ ماه، کارفرما علوم پزشکی استان بوشهر به بهره برداری رسید.

 

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در آیین بهره برداری از دومین دستگاه MRI بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند که نتیجه مقابله در خاکریز جبهه حق علیه باطل بود، بار دیگر کشورهایی چون اسرائیل و آمریکا را که تلاش داشتند جبهه حق را از اهدافی که دارد بازدارند ناکام گذاشت، و جبهه حق با خلق پیروزی
موفق شد.

ایشان افزود: جا دارد که تشکر ویژه داشته باشم از تمام پرسنل و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و به ویژه بیماران بستری، در حالی که در یک دست سرم داشتند، به وظیفه خود عمل کردند و با دست دیگر رای خود را به صندوق انداختند.

محمدی زاده خاطر نشان کرد: مهم ترین موضوع در هر جامعه‌ منابع انسانی قوی است که ثروت و سرمایه آن محسوب می‌شوند، مطمئنا اگر به این مهم توجه شود اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد، زیرا همه اتفاقات بزرگ مدیون تلاش‌های جمعی است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: ۵ موضوع آب، درمان، راه، آموزش و مسکن از اولویت‌های استان است و بر حل آنها متمرکز شده ایم و در عرصه درمان اقدامات مهمی در استان رخ خواهد داد.

محمدی زاده با بیان اینکه برای توسعه زیرساخت‌های درمانی و تجهیز مراکز درمانی از همه فرصت‌ها استفاده می‌شود افزود: برای تجهیز بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر دولت سازمان انرژی اتمی ایران را موظف به تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان کرده که این مهم در حال اجرا است.

محمدی‌زاده تجهیز بیمارستان‌ها را از برنامه‌های مهم استان بوشهر دانست و اضافه کرد: در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم برای خدمات‌رسانی مورد مطالبه مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

 

حسن ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز یادآور شد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون تحولات مهم و شگرفی در زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر بوجود آمده که در آخرین آن یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی تخصیص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهرافزود: به زودی عملیات اجرایی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کنگان و ۱۱۰ تختخوابی عسلویه آغاز می‌شود.همچنین برای ساخت مرکز اعصاب و روان و احداث مرکز جایگزین بیمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر گام های خوبی برداشته شده است.

وی از ساخت بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی ۱۷ شهریور برازجان خبر داد و گفت: این بیمارستان با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۳۸ درصد در حال اجرا است.
ملکی‌زاده بیان کرد: ساخت جایگزین بیمارستان فاطمه زهرای بوشهر با پنج هزار میلیارد ریال اعتبار اولیه، و احداث مرکز بیماری‌های خاص با یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال برنامه ریزی است، تلاش می‌شود این طرح‌ها در دولت سیزدهم تکمیل شود.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین