آغاز عملیات اجرایی بزرگراه بوشهر به شیراز استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی بزرگراه بوشهر به شیراز خبر داد به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت قطعه “ب” باند دوم بزرگراه کنارتخته ـ دالکی اظهار داشت: توسعه بزرگراه در ایجاد ایمنی جاده‌ای نقش بسزایی دارد و در […]

آغاز عملیات اجرایی بزرگراه بوشهر به شیراز

استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی بزرگراه بوشهر به شیراز خبر داد

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت قطعه “ب” باند دوم بزرگراه کنارتخته ـ دالکی اظهار داشت: توسعه بزرگراه در ایجاد ایمنی جاده‌ای نقش بسزایی دارد و در یکسال اخیر از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت جاده‌های استان استفاده کرده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از اعتبار این بزرگراه را سازمان برنامه و بودجه تأمین می‌کند، بخشی وزارت راه و شهرسازی و بخش دیگر هم از اعتبارات استانی خواهد بود.

محمدی‌زاده از سرعت بخشیدن به ساخت بزرگراه بوشهر به شیراز خبر داد و گفت: این مسیر بخشی از کریدور شمال به جنوب در مرکز کشور است که استان بوشهر را به مرکز کشور متصل می‌کند.چاره‌اندیشی شده تا با تأمین منابع، کار ساخت بزرگراه بوشهر شیراز با سرعت به‌پیش رود.

ایشان افزود: از این ۲۵۰ کیلومتر نزدیک به ۶۰ کیلومتر آن در دو استان بوشهر و فارس باقی مانده است، سهم بوشهر نزدیک به ۱۶ کیلومتر است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.