#فعالیت ماهانه فروردین ۱۴۰۳ پتروشیمی زاگرس (#زاگرس) گزارش فعالیت ماهانه دوره ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ سال مالی منتهی به: ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ ✅افزایش ۲۳.۰۵ درصدی فروش فروردین ۱۴۰۳ در مقایسه با ماه گذشته ⭕️کاهش (۲.۴۱) درصدی فروش فروردین ۱۴۰۳ در مقایسه با فروردین ۱۴۰۲ ⭕️کاهش (۲.۴۱) درصدی فروش ۱ ماهه سال جاری در مقایسه با […]

 

#فعالیت ماهانه فروردین ۱۴۰۳

پتروشیمی زاگرس (#زاگرس)

گزارش فعالیت ماهانه دوره ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۰۱/۳۱

سال مالی منتهی به: ۱۴۰۳/۱۲/۳۰

✅افزایش ۲۳.۰۵ درصدی فروش فروردین ۱۴۰۳ در مقایسه با ماه گذشته

⭕️کاهش (۲.۴۱) درصدی فروش فروردین ۱۴۰۳ در مقایسه با فروردین ۱۴۰۲

⭕️کاهش (۲.۴۱) درصدی فروش ۱ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

 

✅ شرکت پتروشیمی زاگرس در فروردین ماه به درآمد فروش ۲,۲۹۷ میلیارد تومان دست یافته که نسبت به ماه قبل ۲۳% افزایش و نسبت به میانگین ماه های گذشته افزایش حدودا ۷% نشان می دهد.

✅ مقدار تولید متانول در ماه فروردین تقریبا ۲۸۴ هزار تن گزارش شده که حدود ۹۴ درصد ظرفیت ماهانه (۳۰۰ هزار تنی) مجتمع است. در نسبت با ماه گذشته ۶۳% افزایش تولید متانول و مجموعا ۶۱% افزایش تولید را شاهد بوده ایم.مقدار فروش هم برای متانول ۲۱% افزایش نشان میدهد و کل شرکت ۵۱% افزایش مقدار فروش داشته است.

زاگرس در این ماه ۱۸۰,۷۳۷ تن متانول را به فروش (صادراتی) رساند که افزایش ۳۰% نسبت به ماه گذشته نشان می دهد، لازم به ذکر است که نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۱٫۱۷% کاهش داشته است.

✅ در فروردین ماه نرخ فروش محصولات قریب به ۱۹% کاهش به نسبت ماه قبل تجربه کرده است، نرخ فروش متانول صادراتی هم نزدیک به ۱% کاهش نشان میدهد.

✅جمع مبلغ فروش زاگرس در دوره ۱ ماهه به ۲,۲۱۰ میلیارد تومان رسیده است که افزایش ۰٫۳% نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می دهد.

 

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین