اختر شناس: اولویت ما تعریض محورهای حادثه خیز و پرخطر دشتستان و سراسر استان است عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر در تور رسانه ای بازدید از پروژه های دشتستان اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۱۶۰ پروژه در سراسر استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی آن شروع شد‌. […]

اختر شناس: اولویت ما تعریض محورهای حادثه خیز و پرخطر دشتستان و سراسر استان است

عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر در تور رسانه ای بازدید از پروژه های دشتستان اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۱۶۰ پروژه در سراسر استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی آن شروع شد‌.

اخترشناس تصریح کرد: اولویت ما تعریض محورهای حادثه خیز و پرخطر دشتستان و سراسر استان است.

ایشان افزود: تعریض مسیر تنگ ارم به نمازگاه، در دو فاز، با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان، در فاز اول ۱۰ کیلومتر از ۴۵ کیلومتر تعریض به مدت زمان ۱۸ ماه انجام خواهد شد.

 

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر خاطر نشان کرد: تعریض و عملیات آسفالت محور دهقائد به نظرآقا که از نقاط حادثه خیز استان است به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در دست اقدام است.

 

اختر شناس یادآورشد: پل ورودی روستای درودگاه با ۱۲۰ متر طول، ارتفاع ۵ متر، عرض ۹ متر و اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، و پیشرفت ۲۰ درصدی تا آذرماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر از تعریض مسیر آبپخش به رودحله خبر داد و گفت: فاز اول این پروژه به طول ۵ کیلومتر و عرض ۱۱ متر، واعتبار ۲۳ میلیارد تومان، با پیشرفت ۴۰ درصد در حال انجام است.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین