با جمع کردن ارقام مقدار تولید، فروش و درآمد ماهانه پتروشیمی نوری کارنامه نیم‌سال نخست شرکت به دست می‌آید. بررسی این اعداد حاکی از آن است که مقدار تولید شرکت در نیمه نخست سال جاری نسبت به ۶ ماهه سال گذشته حدود ۵٫۷ درصد افزایش داشته است. به طوری که مقدار تولید شرکت از دو […]

با جمع کردن ارقام مقدار تولید، فروش و درآمد ماهانه پتروشیمی نوری کارنامه نیم‌سال نخست شرکت به دست می‌آید. بررسی این اعداد حاکی از آن است که مقدار تولید شرکت در نیمه نخست سال جاری نسبت به ۶ ماهه سال گذشته حدود ۵٫۷ درصد افزایش داشته است. به طوری که مقدار تولید شرکت از دو میلیون و ۳۹۵ هزار تن در نیم‌سال نخست سال ۱۴۰۱ به دو میلیون و ۵۳۲ هزار تن در ۶ ماهه اول سال جاری رسیده است.

مقدار تولید و فروش نوری تجمعی

 

همچنین مقدار فروش شرکت از دو میلیون و ۱۵۱ هزار تن در ۶ ماهه اول پارسال با رشد ۱۱٫۱ درصدی به دو میلیون و ۳۹۰ هزار تن در نیمه نخست سال جاری رسید. این موضوع در کنار افزایش نرخ فروش محصولات شرکت سبب شد تا درآمد پتروشیمی نوری در ۶ ماهه اول امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر از ۱۵ درصد بالا رود و به ۵۷ هزار و ۶۲ میلیارد تومان برسد.

درآمد پتروشمی نوری

 

پتروشیمی نوری در تابستان

همچنین نگاهی به ارقام تولید تابستان امسال نشان می‌دهد مقدار تولید نوری از یک میلیون و ۲۰۸ هزار تن در تابستان سال گذشته با رشد ۵٫۳ درصدی به یک میلیون و ۲۷۲ هزار تن رسیده است. این رشد در ارقام مقدار فروش شرکت نیز دیده می‌شود. به طوری که نوری موفق شد مقدار فروش خود را با افزایش ۱۶ درصدی از یک میلیون و ۱۹۴ هزار تن در تابستان سال ۱۴۰۱ به یک میلیون و ۳۸۶ هزار تن در تابستان سال جاری برساند.

 

همین موضوع سبب شد درآمد فصلی شرکت از ۲۶ هزار و ۸۸ میلیارد تومان در تابستان سال گذشته، با افزایش ۳۵ درصدی به ۳۵ هزار و ۲۶۷ میلیارد تومان در تابستان امسال برسد.

 

کارنامه پتروشیمی نوری در شهریورماه

بررسی ارقام منتشرشده در گزارش فعالیت ماهانه شهریورماه پتروشیمی نوری نشان می‌دهد، مقدار تولید شرکت در این ماه نسبت به مردادماه، ۴٫۴ درصد و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲٫۱ درصد کاهش داشته است.

 

شهریور نوری

 

همچنین مقدار فروش شرکت در این ماه نسبت به ماه قبل ۱۰٫۲ و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۵٫۷ درصد کاهش داشته است. همین موضوع سبب شد تا درآمد شرکت در این ماه با وجود افزایش نرخ فروش تغییر به خصوصی نداشته باشد؛ به طوری که درآمد ماهانه شرکت در این ماه به ۱۲ هزار و ۳۹ میلیارد تومان رسید. به این ترتیب درآمد ماهانه شرکت در مقایسه با مردادماه تنها ۲٫۳ درصد افزایش و نسبت به شهریور ۱۴۰۱ حدود ۱٫۲ درصد کاهش داشته است.

 

 

  • منبع خبر : تجارت نیوز