امام جمعه کرج گفت: استیصال دشمنان نشان دهنده دقت و کارایی راهبرد مقاومت بوده و مطالبه جدی همه مردم پاسخ قاطع و کوبنده به آن‌ها است. به گزارش مهر، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه جهانی شکست ابرقدرت‌ها و حمایت […]

امام جمعه کرج گفت: استیصال دشمنان نشان دهنده دقت و کارایی راهبرد مقاومت بوده و مطالبه جدی همه مردم پاسخ قاطع و کوبنده به آن‌ها است.

به گزارش مهر، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه جهانی شکست ابرقدرت‌ها و حمایت از مسلمانان و مستضعفان جهان بود که ملت بزرگ ایران را پیشوا و پناه مسلمانان آزاده و مستضعفان جهان کرد.

وی تصریح کرد: اولین دغدغه و اصلی‌ترین مساله جهان اسلام فلسطین بود که امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، موضع رسمی و عملی ایران را در مقابل صهیونیست‌ها اعلام کردند.

حسینی همدانی بیان کرد: در نگاه امام راحل روز قدس فقط یک مساله ملی و منطقه‌ای و مربوط به جهان عرب و فلسطین نیست، بلکه یک آرمان اسلامی و انسانی و یک روز جهانی است. آزادی قدس فقط وظیفه مسلمانان نیست و همه انسان‌ها در این رابطه وظیفه دارند.

حسینی همدانی یکی از دستاورد‌های تفکر جهانی روز قدس را مقاومت بی نظیر امروز مردم غزه دانست و با اشاره به اینکه آن‌ها ترس را به جان بزدلان ترسوی صهیونیستی انداخته و الگویی برای مردم تحت ستم دنیا شده‌اند، اظهار کرد: روز قدس روز افشاگری و برملا کردن ادعا‌های دروغین حقوق بشری است.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: روز قدس، روز افول و شکست آمریکا، حفظ دستاورد‌های انقلاب، استحکام مرز‌های امنیت کشور، مقابله مستضعفان با مستکبران و پیروزی بر آنها، مقابله با ابرقدرت‌های خودخوانده و به خاک مالیده شدن بینی منافقان و صهیونیست‌های حیوان صفت است.

وی این روز را روز شنیدن صدای خرد شدن استخوان‌های اسرائیل خواند و افزود: بهترین نقشه‌ای که از کره زمین به زودی منتشر می‌شود نقشه‌ای است که در آن جایی به عنوان سرزمین اشغالی نیست. اسرائیل مفهوم حقوق بشر را مسخره کرده و کسی بر این جنایات بین المللی اعتراض هم نمی‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: گاهی خواسته‌ها و مطالباتی در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شود که انجام شدن آن‌ها نجات دهنده دشمن از باتلاقی است که برای خود درست کرده است. استیصال دشمنان نشان دهنده دقت و کارایی راهبرد مقاومت بوده و مطالبه جدی همه مردم پاسخ قاطع و کوبنده به آن‌ها است.

وی عنوان کرد: دشمنان ما فکر می‌کنند اگر در جایی صبر راهبردی داریم، راه مبارزه را بلد نیستیم و قصد دارند ما با احساسات ضد استکباری خود به مسؤولان کشور فشار وارد کنیم که علیه دشمنان اقدامی انجام شود؛ آن‌ها نگران نباشند، صبح نزدیک است.

  • منبع خبر : فرارو