هیچ استایلی را نمی توان با یک رنگ کفش نامناسب تکمیل کرد. کفش ها یکی از مهم ترین بخش های لباس پوشیدن است و مهم ترین بخش استایل شما را نشان می دهند. همچنین کفش ها نشان دهنده شخصیت ما هستند. ابتدایی ترین قانون برای انتخاب کفش این است که پیش از هر رنگ دیگری […]

هیچ استایلی را نمی توان با یک رنگ کفش نامناسب تکمیل کرد. کفش ها یکی از مهم ترین بخش های لباس پوشیدن است و مهم ترین بخش استایل شما را نشان می دهند. همچنین کفش ها نشان دهنده شخصیت ما هستند.

ابتدایی ترین قانون برای انتخاب کفش این است که پیش از هر رنگ دیگری به سراغ رنگ های طبیعی مانند کرم، بژ، برنز و کفش های زنانه ای که تقریبا ترکیبی همرنگ پوست بدن دارند بروید.

این رنگ از کفش ها پا ها را کشیده تر و بلندتر نشان میدهند و برای اکثر موقعیت ها و مراسم های مختلف مانند مهمانی ها، سرکار و… مناسب هستند.

۱٫ کفش مشکی: رنگ مشکی کفش را می توان با تمام لباس ها به جز لباس هایی با رنگ های پاستلی، کرم و یا رنگ های خیلی روشن بپوشید.

۲٫ کفش قهوه ای: لباس هایی با رنگ کرم، قهوه ای، نارنجی، بژ، سبز و رنگ خاکی تیره با کفش قهوه ای بسیار مناسب هستند.

۳٫ کفش قهوه ای روشن: این کفش با لباس هایی با رنگ های خاکی، بژ، آبی و سفید مناسب می باشد.

۴٫ کفش کرم و موشی: این رنگ کفش با لباس های سفید، پاستلی و دیگر رنگ های بسیار روشن مناسب است.

۵٫ کفش سفید: رنگ سفید کفش تقریبا با تمامی لباس ها مناسب می پاشد اما بهترین حالت آن با رنگ های سفید و روشن می باشد.

۶٫ کفش طوسی: لباس هایی با رنگ های مشکی، آبی، قرمز، طوسی، صورتی و زرد بهترین گزینه ها برای ترکیب با کفش های طوسی رنگ هستند.

۷٫ کفش نقره ای: کفش های نقره ای نیز تقریبا با بیشتر رنگ های لباس مناسب می باشد اما بهترین حالت آن با رنگ های پاستلی، آبی، بنفش، سفید و مشکی می باشد.

  • منبع خبر : طلا