بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی در تنگستان با حضور وزیر علوم و استاندار بوشهر در آیینی با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و مدیران استان بوشهر و شهرستان تنگستان، ۱۲ پروژه ورزشی در تنگستان، اجرایی و یا به بهره برداری رسید. استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: […]

بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی در تنگستان با حضور وزیر علوم و استاندار بوشهر

در آیینی با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و مدیران استان بوشهر و شهرستان تنگستان، ۱۲ پروژه ورزشی در تنگستان، اجرایی و یا به بهره برداری رسید.

استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: توسعه زیرساخت های ورزشی در استان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد و در دهه فجر در تمام شهرستان ها، پروژه های ارزشمندی در این حوزه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

احمد محمدی زاده خاطر نشان کرد: اکنون ۱۲ پروژه ورزشی با سرمایه گذاری بیش از ۶۷۰ میلیارد در تنگستان، کلنگ زنی و افتتاح شده و در اختیار جوانان و ورزشکاران این دیار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: چمن مصنوعی دلوار با ۶۸ میلیارد ریال، چمن مصنوعی دهنو با ۱۵ میلیارد ریال، چمن مصنوعی خورشهاب با ۱۵ میلیارد ریال از پروژه های ورزشی تنگستان هستند که افتتاح شدند.

استاندار بوشهر ابراز داشت: در دهه فجر امسال، ۱۷ پروژه ورزشی در استان بوشهر با سرمایه گذاری ۱۰۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

#بهمن#ایران_قوی#ما_می_توانیم#دهه_فجر#استان#بوشهر#تنگستان#دلوار#خبر

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین