سومین روز از دهه فجر و افتتاح پروژه های استان بوشهر به گزارش نصیر بوشهر آنلاین در سومین روز از ایام دهه فجر با حضور دکتر حسن نژاد معاون وزیر جهاد کشاورزی، دکتر شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه و تعاون کشور، استاندار و مسئولین ارشد استان کارخانه مرغ مادر در روستای کوهک شهرستان گناوه […]

سومین روز از دهه فجر و افتتاح پروژه های استان بوشهر

به گزارش نصیر بوشهر آنلاین در سومین روز از ایام دهه فجر با حضور دکتر حسن نژاد معاون وزیر جهاد کشاورزی، دکتر شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه و تعاون کشور، استاندار و مسئولین ارشد استان کارخانه مرغ مادر در روستای کوهک شهرستان گناوه افتتاح گردید.

این کارخانه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در زمینی با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و با ظرفیت تولید شش و نیم میلیون قطعه جوجه و هفت و نیم میلیون تخم مرغ نطفه دار در سال به بهره برداری می رسد.

علی باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر در آیین بهره برداری از کارخانه مرغ مادر در گناوه اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بالای اقتصادی و تولیدی دارد و در صورت حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان، در اشتغال و رونق تولید به نتایج خوبی می رسیم. وی افزود: کارخانه مرغ مادر با مشارکت بخش خصوصی و با سرمایه گذاری بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است. معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی در راستای تقویت تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان از اولویت های استان است. باستین یادآور شد: در دهه فجر امسال ۱۰۸ پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر

افتتاح کارخانه تولید انواع فندک دستی و آشپزخانه

 

محل اجرای این پروژه شهرک صنعتی ریگ، با اعتبار ۴۷۰۰ میلیارد ریال، میزان تسهیلات ۱۹۸ میلیارد ریال با مشارکت بانک تجارت، و میزان اشتغال ۲۶۵ نفر مستقیم و غیرمستقیم به بهره برداری رسید.
لازم به ذکر است که در این کارخانه انواع فندک دستی و آشپزخانه ، کپسول گاز فندک، کپسول گاز اجاق مسافرتی تولید می گردد.سرمایه گذار کارخانه شرکت لوتوس ساسالیان می باشد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین