در آیین بزرگداشت نوزدهمین سال تاسیس بیمه دی در کشور محمد پیش بین مدیر عامل شرکت بیمه دی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین اظهار داشت: در نوزدهمین سال تاسیس بیمه دی بالغ بر ۲ میلیون نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران کشور تحت پوشش این بیمه قرار دارند، که سهم […]

 

در آیین بزرگداشت نوزدهمین سال تاسیس بیمه دی در کشور محمد پیش بین مدیر عامل شرکت بیمه دی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین اظهار داشت: در نوزدهمین سال تاسیس بیمه دی بالغ بر ۲ میلیون نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران کشور تحت پوشش این بیمه قرار دارند، که سهم استان بوشهر حدود ۲۸ هزار نفر است.

ایشان افزود: بیمه بنگاه اقتصادی است که در رشته های مختلف فعالیت دارد.تفاوت بیمه دی با دیگر بیمه ها این است که  سهامداران بیمه دی خانواده های شهدا و جانبازان هستند.

وی اعلام کرد: در استان بوشهر ۲۴ نمایندگی بیمه دی و ۳ کارگزاری فعال می باشند

مدیر عامل شرکت بیمه دی استان بوشهر تصریح کرد:
با مجوز گرفته شده بیمه دی امکان ارائه خدمات بیمه‌ای به کالای ته لنجی فراهم شد و در سال گذشته ۴۰ میلیارد خسارت در حوزه باربری این کالاها پرداخت گردید.

ایشان خاطر نشان کرد: با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت و برخط شدن خدمات، سامانه دی‌دار راه اندازی گردید تا خدمات بصورت ۲۴ ساعته ارائه شود.

پیش بین یادآور شد: بیمه دی در بین یکصد شرکت برتر کشور قرار دارد و تمامی نمایندگی‌ها خدمات خود را به ۸۰ هزار نفر جامعه هدف این بیمه در استان ارائه می دهند.

مدیر عامل شرکت بیمه دی استان بوشهر از راه‌اندازی طرح رایگان دارویار خبر داد و گفت: این طرح برای جانبازان ۷۰ درصد اجرا شده است، پزشک در منزل بیمار را پذیرش می کند، داروی تجویز شده در سامانه دی دار ثبت می شود، سپس داروها با رعایت پروتکل های بهداشتی درب منزل بیمار تحویل می گردد.

وی تاکید کرد: البته این طرح به صورت آزمایشی برای جانبازان ۷۰ درصد به بالا اجرا شده و بزودی والدین و همسران شهدایی که کهولت سن دارند شامل می شوند.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین