با حضور رئیس اداره ورزش به گزارش خبرنگار نصیر بوشهر از آبپخش ؛ با توجه به هماهنگی های انجام شده، جلسه ای با حضور رئسای هیئت ها و مربیان تمامی رشته های فعال در بخش آقایان و بانوان برگزار گردید. حمیدرضا بنافی رئیس این اداره ضمن خوش آمدگویی به همه مدعوین و مسئولین اظهار […]

 

با حضور رئیس اداره ورزش

به گزارش خبرنگار نصیر بوشهر از آبپخش ؛ با توجه به هماهنگی های انجام شده، جلسه ای با حضور رئسای هیئت ها و مربیان تمامی رشته های فعال در بخش آقایان و بانوان برگزار گردید.

حمیدرضا بنافی رئیس این اداره ضمن خوش آمدگویی به همه مدعوین و مسئولین اظهار داشت : شما مربیان و مسئولین بازوان پرتوان اداره ورزش هستید و با همت و حضور شما قصد داریم در نیمه دوم سال در تمامی رشته ها برنامه ها ی متنوع و مسابقات شهرستانی و استانی را به میزبانی بخش برگزار نماییم.

وی همچنین اضافه کرد با رایزنی های انجام شده در حد توان و بضاعت قصد داریم تمامی هیئت ها را مورد حمایت ویژه خود قرار دهیم و امیدواریم این امر هر چه زودتر محقق گردد.

در پایان مسئولین و مربیان انتقادها و پیشنهادات خود را مطرح نمودند و از سوی حمید رضا بنافی پاسخ داده شد و قول داد درخواست های آنها را در کمترین زمان محقق نماید.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین