جناب مهرانگیز رییس محترم دادگستری؛ « شاهین » شاهینی ها را برگردانید. وقتی شخصیتی از دستگاه قضا وارد گود می شود و به ماجرایی ورود می کند که دغدغه بسیاری از مردم ،جوانان ، اهالی ورزش ، فوتبالی ها و بخصوص هواداران تیم مردمی و ریشه داری مثل « شاهین » است . بنابر این […]

جناب مهرانگیز رییس محترم دادگستری؛
« شاهین » شاهینی ها را برگردانید.

وقتی شخصیتی از دستگاه قضا وارد گود می شود و به ماجرایی ورود می کند که دغدغه بسیاری از مردم ،جوانان ، اهالی ورزش ، فوتبالی ها و بخصوص هواداران تیم مردمی و ریشه داری مثل « شاهین » است . بنابر این شور و شعف و هل هله ای در شهر به پا می شود و بارقه امید در دل همه روشن می گردد که بالاخره فریادرسی پیدا شد که از حق و حقوق بخشی از جامعه که عشق ، علاقه و تعصب به تیمی دارند که بیش از ۷۰ سال سابقه آن می باشد اما بنا به دلایلی دچار چنین تیره روزی های شده است !!!
ایشان در اولین روزهای حضور خود در بوشهر فرمودند ؛
مردم مداری مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است.
حال نیز مردم و هوادارانی که روزگار و زندگی خود را با عشق به وجود تیم محبوب خود گذرانده اند از این مدیر دلسوز و مردمی دستگاه قضایی استان تقاضا دارند که نسبت به پیگیری پرونده حقوقی تیم شاهین و احیای آن با کمک دیگر مسئولان استانی هم دل آنان را شاد نماید و هم اینکه برگی زرین در پرونده خدمت ارزنده خود باعزت و افتخار به یادگار گذارد.

با پرداختن به گله کلیشه ای خود ، تکرار میکنیم و میپرسیم چرا و واقعا چرا بودجه تیم های پایتخت و بخصوص استقلال و پرسپولیس بیش از هزار میلیارد می باشد اما تیم های استانی و ریشه داری مثل شاهین بوشهر ، برق شیراز ، ابومسلم مشهد ، سپیدرود رشت و … هیچ حمایتی نمی شوند؟!
استان کرمان دارای معدن مس می باشد و چندین تیم را تحت پوشش قرار داده ( مس کرمان ، مس رفسنجان ، مس شهر بابک ) ولی در استان بوشهر که سرشار از منابع و معادن فراوان و بخصوص گاز و نفت می باشد ، تیم باقدمتی مثل شاهین این وضعیت دارد ! چرا؟!
جناب مهرانگیز ، شما بهتر از خیلی ها میدانید که ورزش نقش اساسی در امنیت و سلامت جامعه داشته و برای کنترل ، هدایت ، سرگرمی ، انگیزه و تشویق و ترغیب جوانان تاثیر بسزایی دارد.
حال در استان و شهری مثل بوشهر که متاسفانه از بسیاری امکانات رفاهی و تفریحی آن را محروم نگه داشته اند! شایسته نیست که حال و روز ورزش و فوتبال آن نیز چنین باشد.
آقای رییس ، مدیریت مدبرانه و بادرایت شما و پیگیری های که در همین مدت زمان اندکی که بر مسند دادگستری استان بوشهر نشسته اید ، مردم را بسیار امیدوار نموده و انتظار می رود ، دیگر مدیران استان هم با الگوبرداری از شما ، پرتلاش و فعال گردند و دیگر اینکه ، با ورود جدی به پرونده باشگاه شاهین تکلیف مالک فعلی ، مردم ، فوتبال ، باشگاه شاهین و هواداران آن را برای همیشه مشخص نمایید.

قابل ذکر می باشد که هیچ انسان باوجدانی راضی نمی باشد که حق شخصی ضایع گردد و همه معتقدند که اگر مالک فعلی شامل حق و حقوقی می باشد باید رضایت او هم جلب نمود اما به دلیل اینکه این پرونده نیاز به تجدیدنظر داشته و هواداران خواستار تغییر مالکیت آن و برگشت تیم به شاهینی های اصیل می باشد ، امید می رود این موضوع تحقق یابد و با هماهنگی مدیریت سازمان ورزش و جوانان استان که بسیار سعی و تلاش برای پویایی فوتبال و احیای تیم های ریشه داری مثل شاهین و ایرانجوان می نماید ، بتوان این تیم را تحت پوشش و حمایت یکی از شرکت های بزرگ گاز ، نفت و یا پتروشیمی در استان قرار داد و همه را خوشحال ، دلشاد و امیدوار نمایید.
✍️: رضا سیاهوشی

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین