قابل توجه استاندار ، فرماندار و شورای شهر بوشهر شاهین تابان را به تاراج ندهید ! چندین سال هست که مشکلات که چه عرض شود مصائب باشگاه شاهین و هر نامی که پسوند و پیشوند شاهین هست یکی از مشکلات هواداران و تا حدودی مردم بوشهر شده است ! واقعا شرم آور است که دو […]

قابل توجه استاندار ، فرماندار و شورای شهر بوشهر

شاهین تابان را به تاراج ندهید !

چندین سال هست که مشکلات که چه عرض شود مصائب باشگاه شاهین و هر نامی که پسوند و پیشوند شاهین هست یکی از مشکلات هواداران و تا حدودی مردم بوشهر شده است !
واقعا شرم آور است که دو تیم مردمی و ریشه دار شاهین و ایرانجوان که روزگاری قشنگی این شهر بندری بودند را چنین سرافکنده کنند که بدتر از بچه یتیم روز و شب خود را بگذرانند !

دیگر خجالت می کشیم که صحبت های کلیشه ای نماییم و بگوییم چرا پرسپولیس ، استقلال و سپاهان بودجه بیش از هزار میلیارد دارند ولی در شهر بوشهر هیچکسی دست نوازش را بر سر دوتیم یتیم بوشهر نمی کشد !!

چقدر انتقاد بکنیم که چرا مسئولان خود را به خواب زدگی می زنند و یا هیچ حمایتی نمی کنند ؟!
هرچند که دوستان رسانه ای هم سال هاست که آنچنان که انتظار می رود آن حمایت لازم انجام نداده و قلم ها را جاری نساختند تا بلکه مسئولان قدمی هرچند کوتاه برداشته و این دوتیم را پدری کنند و سر و سامان دهند .

چرا و چرا و چرا چنین می کنید ؟ چرا این همه بی تفاوتی ؟ چرا این همه بی احترامی به اندک و حداقل خواسته هواداران دو تیم ؟ چرا امروز در شهر خبری پخش شود که ۴ نفر از اعضای شورای شهر نامه فروش تیم شاهین تابان را امضا نموده و به فرمانداری ارسال کرده باشند ؟!!!
مردم هیچوقت این بی مهری و تصمیم نادرست شما را فراموش نخواهند کرد و یقین داشته باشید که نفرین همین مشتاقان و علاقمندانی که دلشان به درد میاورید روزی دامن شما را خواهد گرفت و تاوان آنرا خیلی بد پس خواهید داد.

جای تاسف بسیار دارد که نماینده مجلس تاکنون هیج اقدامی جهت حمایت این دوتیم بطور جدی و علیرغم این همه دستگاه دولتی ، نهاد و شرکت در استان ، ننموده است .

ای کاش حداقل استاندار آستین همت را بالا میزد و فکری اساسی برای شاهین و ایرانجوان میکرد تا مردم و بخصوص هوادارانی که تنها دل خوشی آنها حضور و وجود تیم های مورد علاقه شان هست و در شهری که با شرمساری باید گفت محروم از همه چیز می باشد ، چرا چنین باشد روزگار شاهین و ایرانجوان ؟!!!
✍️: رضا سیاهوشی

  • منبع خبر : اختصاصی نصیر بوشهر انلاین