پیام مخاطب: بیش از یک دهه است که روستاهای لاور ساحلی و گلستان یک نفر فارغ التحصیل در حد دیپلم نداشته است دانش اموزان بندر لاور و گلستان تا مدرسه راهنمایی که در روستای گلستان وجود دارد درس می خوانند و سپس به علت مشکلات مالی و نبودن دبیرستان (قدیم ) در نزدیکی روستا […]

 

پیام مخاطب:

بیش از یک دهه است که روستاهای لاور ساحلی و گلستان یک نفر فارغ التحصیل در حد دیپلم نداشته است دانش اموزان بندر لاور و گلستان تا مدرسه راهنمایی که در روستای گلستان وجود دارد درس می خوانند و سپس به علت مشکلات مالی و نبودن دبیرستان (قدیم ) در نزدیکی روستا و مشکلات ایاب و ذهاب تحصیل را رها کرده و به صیادی و شغل های دیگر می پردازند . بطوریکه بیش از ده سال است یک دیپلم نداشته اند .
بارها و بارها اهالی لاور و گلستان برای گرفتن مجوز دبیرستان به آموزش و پرورش کاکی و خورموج مراجعه ولی هربار به بهانه عدم وجود دانش اموز برای دوره بعد از راهنمایی با پاسخ منفی مسئولین مربوطه مواجهه شده اند. مگر فرزندان این دو روستا حق ندارند در نزدیکی خود مدرسه ای داشته باشند ؟!
آقایان آموزش و پرورش استان و شهرستان دشتی ؛ چه کسی مسئول ترک تحصیل و بازماندگان از تحصیل دو یا سه نسل فرزندان بندر لاور و گلستان است؟
مسئولین قبلی شهرستان باید عقوبت این کارشان را در آن دنیا پاسخ بدهند ‌
جناب آقای استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و جناب اقای فرماندار دشتی باید پاسخگوی ترک تحصیل نسل جدید فرزندان لاور و گلستان باشند

 

  • منبع خبر : نصیر بوشهر