*فوتبال زنان و دختری از سالم آباد تنگستان* (در حاشیه صعود زنان تنگستان به لیگ برتر) 🖋️عبدالرحیم کارگر انیشتن پشتکار را برتر از استعداد می داند . این را دختری از سالم آباد از بخش دلوار تنگستان به منصه ی ظهور رساند .او از روستایی کوچک با دست خالی ولی علاقه مندانه و عاشقانه بر […]

*فوتبال زنان و دختری از سالم آباد تنگستان*

(در حاشیه صعود زنان تنگستان به لیگ برتر)

🖋️عبدالرحیم کارگر

انیشتن پشتکار را برتر از استعداد می داند .
این را دختری از سالم آباد از بخش دلوار تنگستان به منصه ی ظهور رساند .او از روستایی کوچک با دست خالی ولی علاقه مندانه و عاشقانه بر می خیزد؛ چند سال با حمایت نسبی شورا و دهیاری بندر بوالخیر و دخترانی از همان خطه تیم خود را جمع می کند . نخست خود را در استان مطرح کرد و سپس با کمترین حمایت مالی و اسپانسری پا به میدان لیگ کشوری گذاشت و به اتفاق بازیکنان خود کاری کردند کارستان که از شیر زنانی چون تنگستانی ها بر می آید .بقول هادی عامل شیر مادر و نان پدر حلالتان باد.
پس از خانم سلیمی که دو صد درود بر پشتکار او باشد باید به خانواده های بازیکنان اشاره کرد که یک تنه در این بلبشوی معیشتی اسپانسر تیم و بچه هایشان شدند
فکر نکنم از یک تیم روستایی در کشور چنین همتی برآید .
آنها از غیر ممکن یک ممکن باورنکردنی ساختند تا بگویند در این سرزمین پهناور استعدادها چون چشمه ها جوشان و خروشانند و زمینه ای می باید تا شکفته و بارور شوند.
به عنوان یک تنگستانی بر خود می بالم که دخترکانی با دست خالی از دیارم فعل خواستن را شیرزنانه صرف کردند .
اما شما مسوولان گرامی ،رسانه های ارجمند این دختران عکس یادگاری نمی خواهند اندکی توجه لازم دارند تا بیشتر بدرخشند هرچند که ما در این استان خاطره ی خوبی از عنایت به فوتبال حتی فوتبال مردان ندیده ایم .
به امید پر آوازاه شدن نام تنگستان و استان بوسیله ی این دختران شجاع .

  • منبع خبر : اختصاصی نصیر بوشهر انلاین