به گزارش خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین، یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برای تصمیم گیری بهتر استعدادیابی و پیکرسنجی در مدارس، جمع آوری افتخارات و موفقیت های آنان، جمع اوری تجربیات مدیران ورزش استان، جمع آوری کلیه اطلاعات ورزش استان در حال اجرا است. ایشان افزود: فوتبال […]

به گزارش خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین، یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برای تصمیم گیری بهتر استعدادیابی و پیکرسنجی در مدارس، جمع آوری افتخارات و موفقیت های آنان، جمع اوری تجربیات مدیران ورزش استان، جمع آوری کلیه اطلاعات ورزش استان در حال اجرا است.

ایشان افزود: فوتبال استان بوشهر در رده‌های پایه از بهترین‌های کشور است و نبود تیم در لیگ های برتر ربطی به هیات فوتبال ندارد و تا منبع مالی نداشته باشند تیم‌ها راه به جایی نمی برند.

یاسر جمالی سرانه ورزشی استان بوشهر را ۱.۲۳ مترمربع عنوان کرد و گفت: این سرانه نسبت به میانگین کشوری در درجه بالاتر قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص انتخابات هیات فوتبال استان و نقدهای در این رابطه گفت: فرآیند ثبت نام هیات ها مشخص و آگهی شده است که بعد از رای گیری مجمع اعلام خواهد شد.

یاسر جمالی خاطرنشان کرد: این که در لیگ یک تیم نداریم به خاطر نبود حمایت است، بیش از ۹۵درصد تیم های لیگ برتر در کشور توسط سازمان های دولتی حمایت می شوند.

وی به عدم حمایت صنایع به ورزش استان اشاره کرد و گفت: صنایع سهم ناچیزی در حمایت از ورزش استان دارند، که در مقابل ظرفیت های شرکت ها بسیار کم است، و نیازمند مطالبه عمومی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص وضعیت تیم‌های شاهین و ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم‌‎ها هویت شهر بوشهر و خصوصی هستند، اما اگر تیمی بخواهد از دولت کمک بگیرد باید مدیریت خود را ساماندهی کند، و با همه نقدهایی که به مدیریت تیم‌های شاهین و ایرانجوان داریم به تناسب زمان کمک های خوبی از سوی این اداره کل دریافت کرده اند. تیم فوتبال شاهین بوشهر سابق نیز اکنون امکان فعالیت ندارد، برای راضی کردن علاقه مندان این تیم راهکارهایی آغاز شده و با مشخص شدن وضعیت بدهی و پرداخت آن، پس از حدود ۱۰ سال شرایط برای زنده کردن تیم شاهین مهیا می شود.

جمالی ادامه داد: مدیرکل دادگستری استان با جدیت در حال محاسبه بدهی ها، طلبکاران و ارزش زمین است، تا هزینه مشخص شود و این تیم پرطرفدار استان فعالیت خود را آغاز کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: در ارتباط با تیم فوتبال شاهین تابان بوشهر هم مشکلاتی وجود دارد و فشارها به اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از جایی دیگر آب می‎ خورد.

یاسر جمالی در رابطه با ورزش دو میدانی استان بوشهر اظهار داشت: در حال فراهم کردن مقدمات برای ورزش دومیدانی هستیم، زیرا می دانیم دو میدانی استان این شانس را دارد که قطب ورزش کشور شود.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین