🔹یکسال گذشت و دولت سیزدهم دقیقا در حوزه‌هایی مردود شد، که سکانش را افراد پرحاشیه، ناکارآمد و ضعیف به دست گرفتند. در واقع همان وزرایی که از روز اول مشخص بود که قامتشان به وزارتخانه نمی‌خورد امروزه نه تنها هیچ کاری نکرده‌اند بلکه باعث خرابی و ضرر نیز شده‌اند.   🔹از عبدالملکی که وزارت کار […]

🔹یکسال گذشت و دولت سیزدهم دقیقا در حوزه‌هایی مردود شد، که سکانش را افراد پرحاشیه، ناکارآمد و ضعیف به دست گرفتند. در واقع همان وزرایی که از روز اول مشخص بود که قامتشان به وزارتخانه نمی‌خورد امروزه نه تنها هیچ کاری نکرده‌اند بلکه باعث خرابی و ضرر نیز شده‌اند.

 

🔹از عبدالملکی که وزارت کار را به ویرانه تبدیل کرد و رفت، تا خاندوزی و ساداتی‌نژاد که حضورشان هر روز بیش از روز گذشته باعث وارد شدن ضرر و زیان بیشتر به کشور است. از سجادی پرحاشیه و ناکارآمد و عیسی زارع‌پوری که اینترنت کشور را تعطیل کرده و تا توانسته مخالفان رئیسی را زیاد کرده تا رستم قاسمی که نتوانست در قامت نامش در حوزه مسکن عمل کند و مردود شد.

 

🔹خروجی عملکرد مجلس و دولت انقلابی بی‌شک بی‌اندازه غیرقابل و منفی بوده است؛ برای اصلاح وضعیت فعلی رئیسی چاره‌ای ندارد جز تغییر اساسی در کابینه… ۵-۶ وزیری که مجلس هم برای استیضاحشان علاقه دارد، هر روزی که بیشتر بمانند باعث سخت‌تر شدن کار برای رئیسی می‌شوند.

 

  • منبع خبر : عصر فوری