نصیربوشهرآنلاین – امیرحسین تاجدینی: تیم فوتبال سرخ دلان چاه مبارک قهرمان فصل گذشته لیگ دسته یک استان بوشهر و تنها نماینده شهرستان عسلویه در لیگ برتر استان بوشهر(پایتخت انرژی ایران) از نبود اسپانسر رنج می برد. این درحالی است که منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با چندین پالایشگاه و پتروشیمی بزرگ در این منطقه […]

 

نصیربوشهرآنلاین – امیرحسین تاجدینی:

تیم فوتبال سرخ دلان چاه مبارک قهرمان فصل گذشته لیگ دسته یک استان بوشهر و تنها نماینده شهرستان عسلویه در لیگ برتر استان بوشهر(پایتخت انرژی ایران) از نبود اسپانسر رنج می برد.

این درحالی است که منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با چندین پالایشگاه و پتروشیمی بزرگ در این منطقه از استان بوشهر واقع شده و باعث مشکلات عدیده ای به لحاظ اجتماعی و محیط زیستی علی الخصوص برای ساکنان شهرستان عسلویه گردیده است.

جای تعجب دارد که با توجه به صنایع مستقر در شهرستان عسلویه با گردش های مالی چند میلیارد دلاری که هر کدام میتوانند چند تیم ورزشی را حمایت کنند اما یک تیم فوتبال متشکل از جوانان لایق و با استعداد این منطقه اسپانسری نداشته و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنند که این امر می تواند بر روحیه این جوانان تاثیر منفی گذاشته و ممکن است بر تعامل مردم استان بوشهر با صنایع مستقر در این منطقه اثر منفی بگذارد.

در پایان شایسته است نمایندگان استان علی الخصوص شیخ موسی احمدی نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه فعالانه تر به مشکلات جوانان این منطقه رسیدگی نموده و همچنین نمایندگان دولت در استان به این موضوع ورود کرده و یکی از شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اسپانسر این تیم گردد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین