اشتغال ۵۰ درصدی جوانان استان در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مطالبه عمومی مردم استان است اکبر پورات: اشتغال ۵۰ درصدی جوانان این استان در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی یک مطالبه عمومی مردم استان است اکبر پورات معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در نشست با خبرنگاران روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه اظهار داشت: خبرنگاران […]

اشتغال ۵۰ درصدی جوانان استان در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مطالبه عمومی مردم استان است

اکبر پورات: اشتغال ۵۰ درصدی جوانان این استان در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی یک مطالبه عمومی مردم استان است

اکبر پورات معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در نشست با خبرنگاران روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه سربازان عرصه اطلاع رسانی هستند و مردم را با واقعیت‌های موجود آشنا می‌کنند. انعکاس حقایق در جامعه مدیون تلاش اصحاب رسانه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: با هر گونه انتقاد موافق هستم اما با تخریب مخالف.

پورات بیان کرد: تا کنون هشت لیدر که نقش مستقیمی در هدایت اعتصابات کارگری در پارس جنوبی و عسلویه از طریق فضای مجازی و حقیقی داشتند، دستگیر شده اند.

وی در این رابطه گفت: تعدادی پیمانکار در دامن زدن به اعتصاب‌های کارگری عسلویه دخالت داشتند که این افراد شناسایی شدند.

پورات ادامه داد: درگذشته معوقه‌های کارگران در حوزه پارس جنوبی بیش از چهار ماه گزارش می‌شد، ولی امروز وضعیت پرداخت‌ها در استان مطلوب و گاها با یک ماه تاخیر در در این خصوص انجام می شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: اشتغال ۵۰ درصدی جوانان استان در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مطالبه عمومی مردم استان است،

و تحقق ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی در تاسیسات صنعتی و پتروشیمی‌ها یکی از حقوق مردم استان بوشهر و مهم ترین رویکرد مدیریت ارشد استان است و از این حق کوتاه نمی آییم.

وی در خصوص تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم گفت: محدود کردن واردات به خصوص کالاهایی که در کشور تولید می‌شوند، برخورد قاطع با قاچاق کالا و استفاده از ظرفیت مردم در اقتصاد کار بزرگ تحقق شعار سال است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: انتخابات مظهر حضور مردم در عرصه صحنه سیاسی و مهم ترین مجرای حاکمیت مردم به شمار می‌رود. خنثی سازی توطئه‌ها، تهدیدها، افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور از کارکرد ویژه انتخابات است.

پورات با اشاره به بازدیدهای میدانی از ۲۶ بخشداری‌ استان اضافه کرد: بازدید از فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی از سوی تیم های ارزیاب انجام می‌شود. هدف از ارزیابی دستگاه‌های اجرایی مچ گیری نیست بلکه اصلاح عملکرد امور است.به‌زودی سه بخش دار در استان تغییر و دو بخش دار خانم ابقا خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: مبارزه با زمین خواری، قاچاق مشروبات الکلی و برخورد با فساد در ادارات از رویکردهای استان در بحث مبارزه با فساد است. در مبارزه با فساد با هیچ کس هم تعارف نداریم.

ایشان از برگزاری نخستین همایش آموزشی انتخابات استانداری‌ها و هیات‌های نظارت، شناسایی شعب اخذ رای در مناطق صعب العبور، تعریف سامانه نظارتی هدفمند، برپایی چهار تور آموزشی، برپایی ۱۱ هیات اندیشه ورز در حوزه اجتماعی، تشکیل ستاد ساماندهی سواحل در بوشهر، شناسایی و ساماندهی کودکان کار را از جمله اقدام‌های مهم معاونت سیاسی استانداری بوشهر عنوان کرد.