🔹محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: متأسفانه شاهد افزایش افسارگسیخته برخی از کالاها هستیم که لازم است مجلس جلسه ویژه ای در این مورد برگزار کند. 🔹وی در ادامه بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم مجلس یازدهم مربوط به طرح ساماندهی کارکنان […]

 

🔹محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: متأسفانه شاهد افزایش افسارگسیخته برخی از کالاها هستیم که لازم است مجلس جلسه ویژه ای در این مورد برگزار کند.

🔹وی در ادامه بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم مجلس یازدهم مربوط به طرح ساماندهی کارکنان دولت است که متأسفانه هنوز تعیین تکلیف نشده است.

🔹نماینده مردم شریف شهرستان های مهریز،ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مروست در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت‌های واسطه‌ای خون کارمندان را می مکند و بی عدالتی درباره وضعیت کارمندان وجود دارد و بر این اساس باید هر چه زودتر طرح ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف شود.

🔹صباغیان در پایان تاکید کرد: لازم است جلسه ویژه ای با حضور نمایندگانی از مجلس، دولت، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شده تا این طرح شفاف و تعیین تکلیف شود تا مشکل کارکنان حل و فصل شود.