جاده دیلم به بهبهان تنها سمبل توسعه نیافتگی نیست. در پی درج مطلبی در آن رسانه وزین به عنوان مشکل جاده دیلم به بهبهان لازمست گفته شود استان بوشهر شش جاده خروجی به داخل کشور دارد، از سمت عسلویه پایتخت انرژی کشور به سمت هرمزگان کاملا توسعه نیافته و پر خطر،در بعضی قسمت ها اقداماتی […]

جاده دیلم به بهبهان تنها سمبل توسعه نیافتگی نیست.

در پی درج مطلبی در آن رسانه وزین به عنوان مشکل جاده دیلم به بهبهان لازمست گفته شود

استان بوشهر شش جاده خروجی به داخل کشور دارد، از سمت عسلویه پایتخت انرژی کشور به سمت هرمزگان کاملا توسعه نیافته و پر خطر،در بعضی قسمت ها اقداماتی صورت گرفت ولی این جاده اکثرا تک باند در شان ملت ایران نیست!
خروجی دوم باز از عسلویه وجم پایتخت انرژی و ترانزیت کشور که سالهاست با جاده ای تک بانده و معروف به مرگ، هیچگونه امیدی به تکمیل باند دوم آن وجود ندارد و محل ترانزیت کالای کشور دچار ترافیک شدید و نابسامان است، در زمان خانم الماسی اقداماتی صورت گرفت که دیگر کسی پیگیری نکرد.
خروجی سوم برازجان به فارس و کهگیلویه و بویراحمد که همچنان پر ترافیک و پر خطر است و از دالکی تا چنارشاهیجان صبر ایوب می خواهد برای رانندگی در این مسیر!
حداقل برای آبروی مرکز استان به داخل کشور تعدادی لودر و گریدل در این خط فعال کنید که یک امیدواری در مردم حاصل شود.
خروجی چهارم گناوه به گچساران است، خروجی مهمی برای اغلب مردم نیست ولی بهبود آن به سلامت جامعه کمک میکند.
خروجی پنجم دیلم به بهبهان است که هر انسانی در این مسیر از زندگی سیر میشود و اگر از روی کوهها هم نگاهی افکنده شود هیچ اقدام در خوری برای نجات مردم از این جاده پر خطر مالرو وجود ندارد.
خروجی ششم دیلم به هندیجان و خوزستان است که معقول و توسعه یافته تر است نسبت به بقیه جاده ها
ولی همه می دانند سه خروجی جم به شیراز _ برازجان به شیراز _ و دیلم به بهبهان محورهای اصلی ومورد توجه و اولویت مردم استان بوشهر هستند که متاسفانه کمتر توجهی به توسعه این سه محور دیده نمی شودـ

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین