*در استان بوشهر حداقل ۸ شرکت دارای پروانه امنیتی خدمات اطلاعات در حوزه‌های مختلف وجود دارد* چهارمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دومین نمایشگاه تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست پارس در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی عصر روز یکشنبه ۱۱ دی ماه افتتاح شد این […]

*در استان بوشهر حداقل ۸ شرکت دارای پروانه امنیتی خدمات اطلاعات در حوزه‌های مختلف وجود دارد*

چهارمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
دومین نمایشگاه تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست پارس در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی عصر روز یکشنبه ۱۱ دی ماه افتتاح شد

این دو نمایشگاه توسط بخش خصوصی و یکی از شرکت های فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس و با حمایت معنوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حال برگزاری است.

برگزاری چنین رویدادهایی از این جهت مهم و قابل اهمیت است که نقش اساسی در کم کردن فاصله شرکت های ایرانی تولید کننده کالا و خدمات، و مجتمع های تولیدی سطح منطقه پارس دارند.

محمد خوانساری معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در آیین افتتاحیه نمایشگاه بیان داشت: ایجاد چنین نمایشگاها الگویی برای دیگر فعالیت ها است که می توان در کشور پیش گرفت، و برای آشنایی و نزدیکی برخی از شرکت های توانمند و جهت گیری آن ها لازم است.
وی خاطر نشان کرد: نسل آتی صنعت، مبتنی بر فناوری و اینترنت اشیاء و … است بزودی خواهد آمد و سوالاتی را مطرح خواهد کرد که اجتناب ناپذیر است.

خوانساری یاد اور شد: در منطقه ویژه اقتصادی۱۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری شده که حدود ۲ درصد آن شامل بازار خدمات منطقه است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: در استان بوشهر حداقل ۸ شرکت دارای پروانه امنیتی خدمات اطلاعات در حوزه‌های مختلف وجود دارد و این شرکت‌ها ظرفیت لازم را دارند که مجری دستور فرماندهان حوزه اقتصادی پارس جنوبی باشند.
گفتنی است این نمایشگاه در راستای تقویت زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارایه توانمندی های فنی، تخصصی و تولیدهای حوزه‌ امنیت، فناوری اطلاعات و هوشمند‌سازی شرکت های دانش بنیان و تولیدکننده داخلی به صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) برگزار شده است