در جنوب استان رقابت انتخاباتی نداریم! پیام مخاطب با آنچه هیئت نظارت استان بوشهر در مورد رد صلاحیت خانم سکینه الماسی اعلام نمود و لیست خروجی کاندیدهای این منطقه، یعنی علنا رقابت انتخاباتی وجود ندارد. در میان تایید صلاحیت شدگان یک چهره شاخص وشناخته شده وجود ندارد! بدون تعارف در صورتیکه خانم الماسی این بانوی […]

در جنوب استان رقابت انتخاباتی نداریم!

پیام مخاطب
با آنچه هیئت نظارت استان بوشهر در مورد رد صلاحیت خانم سکینه الماسی اعلام نمود و لیست خروجی کاندیدهای این منطقه، یعنی علنا رقابت انتخاباتی وجود ندارد. در میان تایید صلاحیت شدگان یک چهره شاخص وشناخته شده وجود ندارد! بدون تعارف در صورتیکه خانم الماسی این بانوی فداکار و پیگیر امور جنوب استان که بعد از پایان نمایندگی وی عملا پیگیری ها راکد شد!عمده کارهایی که در زمان نمایندگی خانم الماسی در آنها فعالیت چشمگیر بود مثل فعالیت های عمده راهسازی، آبرسانی، حق آلایندگی، پیشرفت فیزیکی سد باغان، ساخت بیمارستانی بزرگ نفتی در منطقه،جمع کردن فلرهای آلاینده، لاین دوم جاده جم به فیروزآباد، بهینه سازی لاین اول جاده جم به فیروزآباد،ساخت خانه بهداشت، مدرسه و زمین در روستاهای جنوب استان،اشتغال نیروهای تحصیلکرده و کشاندن وزرای دولت در منطقه، عملا در این حوزها فعالیت چشمگیری نشد، نمونه بارز این عدم پیشرفت ها خرابی بیش از حد جاده جم به طاهری است که فقط در آستانه انتخابات فرماندار جم اعلام نمود در آینده قرار است تعمیر گردد!! آنچه در رسانه ها در مورد رد صلاحیت خانم الماسی عنوان شد بند مربوط به عدم التزام به اسلام که همه را در بهت و حیرت فرو برد، خانمی که بارها و بارها پای تریبون های مختلف وفاداری خودش را به کشور، اسلام و نطام و رهبری عنوان نمود و حتی این روزها که بحث حجاب اختیاری در کشور فراگیر است و به یک بحران تبدیل شد، ایشان نه تنها با حجاب کامل است بلکه چادری هم هست، اعضای محترم هیئت نظارت استان با چه ادله ای عدم التزام ایشان به اسلام را دلیل رد صلاحیت وی عنوان نمودید!؟ خیلی راحت تر بود صادقانه بیان میشد به دلیل حمایت خانواده هاشمی رفسنجانی در دور قبل از ایشان نامبرده مسلمان نیست!!!! باوحودیکه خانم الماسی زمان حضور در مجلس وابستگی حزبی نداشت و این را باید یک نقطه ضعف دانست اما حمایت ایشان از برجام که می توانست از این بار تورمی و فشار اقتصادی به مردم جلوگیری کند و پیگیرهای مستمر ایشان برای عمران منطقه از نقاط بارز دوره نمایندگی ایشان بود که از معدود دورهایی بود که نام جنوب استان بوشهر در مجلس شنیده میشد. اگر لازم است بر خلاف صحبت های مقام رهبری برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور، انتخاباتی یک طرفه برگزار شود مثل گذشته افرادی مثل ایشان را به عنوانی دیگر رد صلاحیت می نمودید نه عدم التزام به اسلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیداست شورای محترم نگهبان به تاسی از فرمایشات رهبری نه تنها خانم الماسی را بلکه هر آنکس قابلیت رقابت انتخاباتی از هر گروه و جریانی در کشور دارد زودتر تایید صلاحیت کنند تا علی رغم نارضایتی مردم از وضعیت بد معیشتی، اقتصادی و بسیاری از جهت گیری های سیاسی،حضوری رقابتی در پای صندوق های رای داشته باشند.
این گره تنها با تایید صلاحیت امثال خانم الماسی که بدون دلیل موجه در کشور رد صلاحیت شدند به دست شورای نگهبان کشور باز میشود و مردم جنوب استان بوشهر بی صبرانه منتظر تایید صلاحیت ایشان و یک انتخابات رقابتی و سالم هستند.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین