رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر : در سال تحصیلی جاری ۳۶۱ دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل که ۳۰۰ نفر از انها به عنوان معلمان ابتدایی جذب آموزش و پرورش استان بوشهر شدند.     رضا درویشی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین اظهار داشت: وظیفه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمان، […]

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر

: در سال تحصیلی جاری ۳۶۱ دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل که ۳۰۰ نفر از انها به عنوان معلمان ابتدایی جذب آموزش و پرورش استان بوشهر شدند.

 

 

رضا درویشی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین اظهار داشت: وظیفه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمان، آموزش سرباز معلمان، آموزش وتوانمند سازی معلمان مدارس غیر انتفاعی است.

ایشان افزود: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر را یک‌هزار و ۴۳۵ نفر پذیرش دانشجو روزانه بدون احتساب ۱۷۵ مهارت آموز است که با ۷۵ نفری که بزودی اضاف خواهد شد به ۲۵۰ مهارت‌آموز ابتدایی، استثنایی و آموزش علوم اجتماعی خواهد رسید.

رضا درویشی از افزودن ۲ رشته الهیات و امور تربیتی در این دانشگاه خبر داد گفت: رشته الهیات فقط در پردیس پسرانه با تعداد دانشجویان ۱۸ نفر و آموزش علوم اجتماعی در دو دانشگاه پسرانه و دخترانه با تعداد ۳۵ و ۳۳ نفر تدریس می شود.

 

 

وی از بازگشایی مرکز تربیت معلم برازجان پس از ۲۰ سال تعطیلی خبر داد و گفت: در این مرکز تعداد۸۶ دانشجو معلم مشغول به تحصیل هستند.

 

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در خصوص اردوگاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: ایجاد اردوگاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تأکید استاندار بوشهر است، اعتبارات این دانشگاه نسبت به سال ۱۴۰۰ بیش از ۲ برابر افزایش یافته است و از ۷۰۰ میلیون تومان سال ۱۴۰۰ به ۹.۱ میلیارد تومان رسیده. از اول سال جاری تاکنون ۶ میلیارد تومان اعتبار کسب شده است و ۳ میلیارد تومان دیگر نیز تخصیص می یابد.

رضا درویشی اعلام کرد: جشنواره اقوام بهمن ماه امسال در بوشهر برگزار و بوشهر میزبان ۵۰۰ دانشجو معلم از سراسر کشور خواهد بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر یادآور شد: در سال تحصیلی جاری ۳۶۱ دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل که ۳۰۰ نفر از انها به عنوان معلمان ابتدایی جذب آموزش و پرورش استان بوشهر شدند.

رضا درویشی خاطر نشان کرد: در حوزه کتاب و کتابخوانی ۸ برنامه مصوب شده داریم، مانند؛ تشویق دانشجویان و اساتید، نقد وبررسی کتاب، بزرگداشت و تجلیل از بزرگان حوزه تعلیم و تربیت و…

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین