🔹اداره اماکن استان بوشهر در دو نامه عجیب به فاصله یک روز، ابتدا اجازه برگزاری کنسرت های فروردین ماه این استان را صادر و بلافاصله در اقدامی عجیب، همه کنسرت ها را در بوشهر لغو کرد. کنسرت آرمان گرشاسبی ۳۰ و ۳۱ فروردین و کنسرت «معین زد» ۵ و ۷ اردیبهشت ماه، با دستور اداره […]

🔹اداره اماکن استان بوشهر در دو نامه عجیب به فاصله یک روز، ابتدا اجازه برگزاری کنسرت های فروردین ماه این استان را صادر و بلافاصله در اقدامی عجیب، همه کنسرت ها را در بوشهر لغو کرد. کنسرت آرمان گرشاسبی ۳۰ و ۳۱ فروردین و کنسرت «معین زد» ۵ و ۷ اردیبهشت ماه، با دستور اداره اماکن استان بوشهر لغو شد. این در شرایطی ست که همین اداره در تاریخ ۲۵ فروردین، نامه برگزاری این کنسرت را صادر کرده بود و در کمتر از ۲۴ ساعت، با صدور نامه ای دیگر با مُهر «آنی»، برگزاری هر دو کنسرت را خارج از مصلحت دانست!
در ماه های اخیر بوشهر یکی از خبرسازترین استانهای ایران در حوزه موسیقی تبدیل شده است. حواشی برگزاری و لغو فستیوال کوچه و اجرای آن در دوبی یکی از جنجالی ترین اخبار اسفند سال قبل بود. پس از دستور صریح وزیر ارشاد مبنی بر برگزاری کنسرت در تمام نقاط ایران بی هیچ مشکل و تصمیمات استانی و غیرقانونی، این استان جنوبی ایران درگیر تصمیماتی سلیقه ای شده است. باید منتظر ماند و دید وزارت ارشاد درباره این تصمیم غیرقانونی چه واکنشی خواهد داشت.

  • منبع خبر : عصر فوری