نصیربوشهرآنلاین: در فروردین ماه جاری محمد مجاور شیخان مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد در مصاحبه ای تاکید کرد که: در مرحله اول کمک به مشکلات روستاهای چهار شهرستان جنوبی و سپس سایر مناطق استان با استفاده از راه اندازی آب شیرین کن های کوچک و از طریق شیرین سازی آب دریا […]

نصیربوشهرآنلاین:

در فروردین ماه جاری محمد مجاور شیخان مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد در مصاحبه ای تاکید کرد که: در مرحله اول کمک به مشکلات روستاهای چهار شهرستان جنوبی و سپس سایر مناطق استان با استفاده از راه اندازی آب شیرین کن های کوچک و از طریق شیرین سازی آب دریا و همچنین مشارکت در اجرای طرحهای اشتغال آفرین از جمله ایجاد گلخانه های صنعتی و…. . با توجه به پتانسیل های موجود، عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: در راستای عمل به ایفای نقش مسئولیتهای اجتماعی شرکتهای تابعه هلدینگ خلیج فارس در استان بوشهر و با دستور دکتر عبدالعلی علی عسگری، بزودی یکی از برنامه های هلدینگ خلیج فارس با عنوان «نهضت آب»، برای مرتفع کردن مشکلات آب روستاهای استان بوشهر عملیاتی میشود.
از تاریخ مصاحبه ایشان نزدیک به ۸ ماه می گذرد و هنوز خبری از وعده های محمد مجاور شیخان مدیرعامل شرکت پازارگاد نیست و ساحل نشینان خلیج فارس سراب می بینند علاوه بر این هیچگونه اطلاعاتی از طرح نهضت مجهول آب در دست نیست و این مساله باعث به وجود آمدن پرسش هایی در ذهن مردم میگردد با توجه به آلودگی های زیست محیطی صنایع نفتی و پتروشیمی مستقر در منطقه که هراز گاهی شیرابه های صنعتی آنها وارد دریا میگردد اما هنوز مشخص نیست این آب شیرین کن ها در کجا احداث خواهند شد و آیا مطالعاتی در این زمینه توسط شرکت پازارگاد انجام گردیده است؟
آیا مردم این مناطق که محروم از هوای پاک هستند حال باید با عوارض احتمالی آلودگی آب این آب شیرین کن ها نیز دست و پنجه نرم کنند؟
نکته دیگر اینکه در طی ۸ ماه گذشته چند طرح گلخانه صنعتی توسط شرکت پازارگاد راه اندازی گردیده است؟

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین