شرایط فروش مدیران خودرو در ۱۱ دی ۱۴۰۱ اعلام شد. در این طرح خودروهای فونیکس تیگو ۸ پرو، تگیو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو در قالب طرح فروش نقد و اقساطی به مشتریان عرضه می‌شوند.   شرکت مدیران خودرو در ادامه طرح‌های فروش محصولات چری تحت برند فونیکس قصد دارد خودروهای چری تیگو ۸ […]

شرایط فروش مدیران خودرو در ۱۱ دی ۱۴۰۱ اعلام شد. در این طرح خودروهای فونیکس تیگو ۸ پرو، تگیو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو در قالب طرح فروش نقد و اقساطی به مشتریان عرضه می‌شوند.

 

شرکت مدیران خودرو در ادامه طرح‌های فروش محصولات چری تحت برند فونیکس قصد دارد خودروهای چری تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو را از روز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ به‌شکل نقد و اقساطی به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در ۱۱ دی ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

مدیران خودرو در این طرح، چری آریزو ۶ پرو اکسلنت را با قیمت ۱ میلیارد و ۱۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، آریزو ۷ پرو اکسلنت را با قیمت ۱ میلیارد و ۳۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و تیگو ۸ پرو پریمیوم را با قیمت ۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان به فروش می‌رساند.

در این طرح، سود انصراف و تاخیر سالانه ۱۲ درصد و موعد تحویل نیز ۴۵ روز کاری در شهرستان بم اعلام شده است. مشتریان علاوه بر خرید نقدی می‌توانند در قالب طرح اقساطی نیز این خودروها را بسته به نوع آنها با پیش پرداخت ۵۰ تا ۶۰ درصد و تسهیلات منعطف ۴۰ تا ۵۰ درصد در قالب اقساط ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه خریداری کنند.

  • منبع خبر : طلا