جناب دکتر کشمیری رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جناب نادری ، فرماندار محترم شهرستان دشتی ساختمانی که در تصویر می بینید ۵۲ سال پیش در سال ۱۳۴۷ در روستای بندر لاور به عنوان درمانگاه ساخته و بهره برداری شده است . بعد از انقلاب در حالی که به روستاهای دیگر امکانات و تجهیزات می […]

جناب دکتر کشمیری رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
جناب نادری ، فرماندار محترم شهرستان دشتی
ساختمانی که در تصویر می بینید ۵۲ سال پیش در سال ۱۳۴۷ در روستای بندر لاور به عنوان درمانگاه ساخته و بهره برداری شده است . بعد از انقلاب در حالی که به روستاهای دیگر امکانات و تجهیزات می دادند ولی متاسفانه با زدوبند های سیاسی در ایام انتخابات ،درمانگاه بندر لاور را شبانه بردند . تا برای شان در روستای دیگر رای بیاورد .
جناب آقای دکتر کشمیری ، بعد از انقلاب امکانات و تجهیزات و تسهیلات رفاهی به روستاها دادند ولی از بندر لاور همانند درمانگاه و… گرفتند . حتی از درب و پنجره و آهن های سقف ساختمان قدیمی و تاریخی درمانگاه و گمرک آن هم رحم نکردند .
اهالی بندر لاور در این سالها با مظلومیت و محرومیت شاهد و ناظر پیشرفت دیگر روستاها در تمامی زمینه ها بودند و حسرت داشته های خود قبل از انقلاب همانند درمانگاه ، بانک ، گمرک ، آسیاب و… می خورند .
در درمانگاه بندر لاور پزشکانی خدمت کردند که در جمهوری اسلامی بعضا کسوت وزارت بهداشت را بعد از انقلاب بعهده گرفته اند دکتر منافی و… از سرآمد آن پزشکان خدمت کرده در بندر است .
جناب دکتر کشمیری بزرگوار پس از سالها محرومیت از امکانات درمانی در لاور ، شاید خداوند بزرگ خواسته شما منبع خیر و برکت برای این بندر شوید و دوباره درمانگاه بندر لاور را به اهالی بازگردانید.
از نادری فرماندار دشتی نیز مصرانه تقاضا می کنیم برای احداث و ایجاد دوباره درمانگاه بندر لاور بطور جد پیگیری کنند و مردم را مطلع سازند.

یکی از اهالی بندر لاور

 

  • منبع خبر : نصیر بوشهر