نصیربوشهرآنلاین – حمید عشایری: اخیراً آموزش و پرورش اقدام به زیرسازی زمین مدرسه قدیمی آیت الله سید مصطفی خمینی در مجاور استادیوم ورزشی شهید سراجی برای ساخت مکان آموزشی نموده است و دیوار چینی آن در حال اتمام می باشد .   چهار راه تختی اولین چهار راه ورودی شهر از سمت بوشهر و […]

 

نصیربوشهرآنلاین – حمید عشایری:

اخیراً آموزش و پرورش اقدام به زیرسازی زمین مدرسه قدیمی آیت الله سید مصطفی خمینی در مجاور استادیوم ورزشی شهید سراجی برای ساخت مکان آموزشی نموده است و دیوار چینی آن در حال اتمام می باشد .

 

چهار راه تختی اولین چهار راه ورودی شهر از سمت بوشهر و دشتستان و محل آغاز مجتمع های تجاری این بندر می باشد .

 

در سالهای گذشته پس از تخریب ساختمان های فرسوده این محل آموزشی از زمین آن برای پارکینگ خودروهای مسافران در این نقطه از بازار استفاده می شد که علیرغم مساحت زیاد آن این زمین نیز جوابگوی مشکل کمبود پارکینگ سایت تجاری نبود اما در کاهش مشکل بسیاز تاثیر گذار بود .

 

در حال حاضر علاوه بر ترافیک گسترده سایت تجاری ، هر روز پس از تعطیلی کلاس های ورزشی شاهد ترافیک زیاد برای تردد خودروهای ورزشکاران اماکن ورزشی همجوار هستیم و به طور کل در طول هفته شاهد چندین تصادف خودرویی در محدوده این چهار راه می باشیم.

 

به نظر می رسد ساخت مدرسه در اولین چهار راه ورودی شهر مشکلات ترافیکی شهر را در این منطقه دو چندان که نه بلکه ده برابر خواهد کرد ، و پیشنهاد می گردد تا زمین فوق جهت ایجاد پارکینگ تحویل شهرداری شده و در نقطه جایگزین دیگری مدرسه احداث گردد.

 

خیابان های گناوه جوابگوی حجم گسترده ترافیک شهر نیستند …

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین