قابل توجه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ؛ ** آزمونی دیگر برای انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر ** با توجه به اعلام روز ۲۸ آذر ماه به عنوان روز انتخابات مجازی هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر مواردی جهت اطلاع و یادآوری مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اعلام […]

قابل توجه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ؛

** آزمونی دیگر برای انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر **

با توجه به اعلام روز ۲۸ آذر ماه به عنوان روز انتخابات مجازی هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر مواردی جهت اطلاع و یادآوری مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اعلام می گردد.
متاسفانه مجریان انتخابات در جهان و ایران ، سعی می کنند اهداف خودشان را از انتخابات بگیرند ، مثل انتخابات سیاسی درمصر ، پوتین در روسیه ، اون در کره شمالی و صدام در عراق … که ۹۹ درصد آرا به کاندیدای حاکم از صندوق بیرون می آمد و…
فعلا کاری به انتخابات جهان و ایران نداریم و همین انتخابات خانه مطبوعات استان بوشهر را چسبیده و چند نکته مهم از تجارب دوره گذشته خدمت مسئولین استان خصوصا ارشاد بوشهر جهت هرچه بهتر برگزاری و عدم مهندسی ان اعلام می داریم
۱-به مسئولین ارشاد استان بوشهر به عنوان ناظر و متولی مطبوعات پیشنهاد می شود اگر قصد دارند هماننددوره قبل انتخابات برگزار کنند لذا نیازی به انتخابات مجدد نیست حکم تمدید اعضای هیات مدیره فعلی را صادر فرموده و زحمت دیگران ندهند . حداقل انتخابات و انتخاب شدن را به سخره نگیرید .
۲-انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات را حضوری برگزار کنید همانند تمام انتخابات صنفی دیگر که حضوری برگزار می شود !
۳-در دوره گذشته انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات مجازی برگزار شد ، لذا بعضی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات به دلایل کاری اکثرا اسم رمز و پسورد رای دهندگان را داشتند و با این پسورد به جای آنها رای دادند . لذا کسانی عملا اسمشان بیرون آمد که آنها ( بعضی از اعضای هیات مدیره )می خواستند .
۴-در دوره گذشته مجری انتخابات، همان کاندیداهای هیات مدیره بودند ، یعنی مجری انتخابات خودش کاندیدا بود
۵-کاندیداهای رقیب هیات مدیره در روز رای گیری متوجه شدند که اعضای حامیشان نتوانسته اند به آنها رای بدهند و به جای آنها و با اسم رمز و پسورد آنها به اعضای هیات مدیره سابق رای داده اند .

۶- اگر واقعا قصد برگزاری صادقانه و بی طرفانه انتخابات را دارید مصرانه تقاضا می شود
الف – مجریان انتخابات را افراد بی طرف و کسانی انتخاب کنید که خودشان کاندیدا نباشند ، کاندیدا، مجری انتخابات نباشد!!
ب- تمامی پس وردهای اعضای خانه مطبوعات که حدود ۲۰۰ نفر هستند تغییر داده و فقط به خود عضو رای دهنده داده شود.

در پایان متذکر می گردد هدف و رسالت مطبوعات و رسانه ها روشنگری و اطلاع رسانی از مشکلات و نارسایی های جامعه است متاسفانه عده ای وضعیت رسانه ها را به جای رسانده اند تا به جای مشکلات جامعه ، مشکلات ، نارسایی ها و رابطه بازی ها در رسانه ها را اطلاع رسانی کنیم .
جمعی از اهالی رسانه

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین