نقدی بر عملکرد حامیان  رضایی نماینده دشتستان ؛ خداوند را برای دستیابی قدرت هزینه نکنید   حامیان آقای رضایی از عملکردش بگویند، خدا را برای دستیابی به قدرت هزینه نکنید!* برای قضاوت مردم فهیم و شریف دشتستان می گویم، اول اینکه بنده عضو تبلیغاتی هیچ یک از نامزدهای محترم انتخابات حوزه دشتستان نیستم، اما معتقدم […]

نقدی بر عملکرد حامیان  رضایی نماینده دشتستان ؛

خداوند را برای دستیابی قدرت هزینه نکنید

 

حامیان آقای رضایی از عملکردش بگویند، خدا را برای دستیابی به قدرت هزینه نکنید!*
برای قضاوت مردم فهیم و شریف دشتستان می گویم، اول اینکه بنده عضو تبلیغاتی هیچ یک از نامزدهای محترم انتخابات حوزه دشتستان نیستم، اما معتقدم آزموده را آزمون خطاست. قبل از موعد ثبت نام به آقایان کدخداپور و نوروزی مبسوط عرض کردم، در این دوره انتخابات مجلس چناچه داوطلب شوید، به نتیجه موردنظرتان دست نمی یابید. دلایلش مجال پرداختن آن در این سطور نیست. حتی برای اینکه تصور نکنند حامی رقبای آنها هستم، نام دوست و همکارم مهندس آسیدمهدی ابطحی ذکر کردم که در حوزه انتخابیه دیگر داوطلب خواهد شد، که قول داده ام باهاش همکاری کنم، وضعیت فعلی آرایش انتخابات هم که نیاز به توضیح ندارد. قصد هم نداشتم در خصوص انتخابات تا پس برگزاری اظهار نظر کنم، اما ادعایی عجیب و نادر برای تبلیغ آقای رضایی از سوی حامیان خاصش دیدم که وقتی تذکر دادم با توهین مواجه شدم. لذا لازم دیدم جهت شناخت مردم نجیب دشتستان نکاتی بیان کنم.
فردی که ادعا می‌کند دکتری روابط بین الملل دارد و در فضای مجازی برای آقای رضایی چند ماه تبلیغ میکند، در گروه چند صد نفری ادعا کرد، ابراهیم رضایی هدیه خداوند برای مردم جنوب می باشد! وقتی برایش نوشتم خجالت بکشید با ادعای تحصیلات دکتری چرا کفر می نویسید، شما آزادید تبلیغ شایستگی و عملکرد فرد مورد نظرت در کمال آزادی انجام دهی. در پاسخ نوشتن انسان بودن آرزوست و جواب ابلهان خاموشی! منم نوشتم قرآن برای تو می فرماید سلام. که مجددا نوشت سلام برحسین و لعنت بر یزید و یارانش! پس از آن یکی دیگر از نزدیکان رضایی خطاب به بنده نوشت با ادب باش تا بزرگ شوی و پس از آن یکی برادران رضایی نوشت پاسخ تخریب ها را ندهید!
عجب روزگاری شده پس از هزینه کردن انقلاب نوبت به هزینه کردن الله ذوالجلال رسیده!
البته بنده در پاسخ به یکی از حامیان آقای رضایی که اصرار داشت این موضوع، ادعای هدیه خداوند بودن برای مردم جنوب آقای رضایی از طرف حامیان به اصطلاح آگاه و تحلیلگرش با تحصیلات دکتری روابط بین الملل، روتوش کند. نوشت ایشون مثل عشق معلم به دانش آموز و یا پدر به فرزند گفته ایشون هدیه خداوند! بنده در پاسخ نوشتم اول اینکه ایشون رابطه عاطفی بین دو نفر نگفتن بلکه برای مردم جنوب گفتن و مهمتر از آن مگر می‌شود کسی که هدیه خداوند را فردا برای عملکردش مورد انتقاد قرار داد؟! این داستان به دوستی گفتم که رونوشت تصویری نشانم داد که در جای دیگر توسط یک شماره دیگر در واتساپ در گروهی دیگر نیز فردی دیگر نوشته نمایندگی ابراهیم رضایی عنایت خداوند برای دشتستان! عجیب نخواهد بود اینان اگه توسط مسئولان ذیربط اخطار نگیرند مثل حلقه انحرافی دولت احمدی نژاد ادعای هاله نور و امضای امام زمان(عج)و… در آینده در خصوص آقای رضایی داشته باشند، حالا شما قضاوت کنید بنده در این دیالوگ آقای رضایی تخریب کردم یا نزدیکانش؟!
اینکه اینان بجای بازگویی عملکرد آقایی رضایی رو به هزینه کردن عقاید مردم کردن واقعا در عرصه سیاسی استان نوبر و اقدامی تعجب برانگیز است. به مخالفت با استاندار و گزینه غیر دشتستانی برای استانداری، تحریم کره جنوبی، صادرات خرما بجای نفت و اقدام نتیجه بخشی برای خرمای نخلداران نکردن و نیروانسانی دشتستان در حوزه های مختلف بی حامی شدن و اقدامات دستگاهای اجرایی بنام خود تبلیغ کردن و… تا فخرفروشی برای تصویب یک کارت زرد علیه وزیر نفت سابق بدون عایدی از حوزه نفت برای مردم دشتستان بخشی از انتقاداتی که آقای رضایی پاسخی برای آن نداشته است. میگن از میرزا رضای کرمانی قاتل ناصرالدین شاه پرسیدند، تو که شاه ترور کردی، آیا فکری برای جانشینش هم کرده بودی!؟
در اولین روزهای سال ۹۹ پس از تائید نتیجه انتخابات مجلس یازدهم در حوزه دشتستان و قبل از تشکیل مجلس یازدهم، آقای ابراهیم رضایی طی یک ویدئو کلیپ اعلام کرد تا شیخ الوزرا دولت قبل جناب مهندس زنگنه وزیز نفت عزل نکند از پا نخواهد نشست! آقای رضایی راست گفت از پا ننشست تا نتواند ذره ای عایدی در این هماورد از وزارت نفت برای دشتستان و دشتستانی به ارمغان بیاورد!
اما معتقدم آقای رضایی مانند میرزارضای کرمانی نیست، بلکه به عاقبت پس از شیخ الوزرا دولت هم اندیشده بود. اگر به این فکر نکرده بود که پس از زنگنه، چه کسی بعنوان وزیر نفت جایگزین، منافع ملی را بهتر تامین می کند، که باید بر مسند وزارت نفت بنشیند، باید گفت مخالفت با وزیری که لحظه ای با وی جهت تامین منافع مردمش گفتگو نکرده بود، مصداق خام بودن سیاسی وی می باشد! آقای رضایی نمی دانست از طرف شیخ فریدون و مهندس واعظی، مصطفی سالاری(رئیس وقت سازمان تامین اجتماعی) و خویشاوند سببی آقای رضایی به عنوان گزینه وزارت نفت پیشنهاد خواهد شد. چرا که دیدیم پس از تغییر وزیر صمت باوجود اینکه آقای سالاری در قیاس با حوزه نفت تجربه اش بسیار ناچیز بود بعنوان گزینه مطرح شد ولی موفق به معرفی از طرف دولت به مجلس نشد. این موضوع نشان می‌دهد چنانچه وزیر نفت تغییر می کرد، آقای سالاری گزینه بالقوه وزارت نفت از حلقه دولت اعتدال بود. اگر این چنین نبوده باید آقای رضایی به مردم پاسخ دهد، هنگامی که هنوز نماینده مردم نشده بودند و فقط منتخب بود، آیا نمی دانست نه تنها عزل وزیر بلکه حتی طرح استیضاح وزیر نیز از اختیارات حداقل ۱۰ نماینده است؟!
سیاست پیچیدگی های دارد، که روزگار به اهلش درس می آموزد و امتحان می گیرد. در انتخابات ۱۱ اسفندماه بیش از سی نامزد را مردم می توانند در دشتستان انتخاب کنند، بنده قویا معتقدم اکثرا حرف و عملشان بر نماینده فعلی برتری دارد. مردم اینطور که شایع می کنن هیچ کسی از قبل انتخاب شده نیست، بلکه این شما مردم هستید که می توانید براساس حق قانونی اتان انتخاب کنید که کی نماینده تان باشد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین