رضایت مندی ۹۰ درصدی هم استانی ها از خدمات اداره پست مدیرکل پست استان بوشهر: میزان رضایت مندی هم استانی ها از خدمات پستی با توجه به تعداد مرسولات بیش از ۹۰ درصد است به گزارش نصیر بوشهر آنلاین، جهانشیر بارگاهی در نشست خبری روز یکشنبه ۱۶ مهرماه اظهار داشت: از سوی اتحادیه جهانی پست ۱۷ […]

رضایت مندی ۹۰ درصدی هم استانی ها از خدمات اداره پست

مدیرکل پست استان بوشهر: میزان رضایت مندی هم استانی ها از خدمات پستی با توجه به تعداد مرسولات بیش از ۹۰ درصد است

به گزارش نصیر بوشهر آنلاین، جهانشیر بارگاهی در نشست خبری روز یکشنبه ۱۶ مهرماه اظهار داشت: از سوی اتحادیه جهانی پست ۱۷ مهر مصادف با ۹ اکتبر روز جهانی پست نام گرفت. این اتحادیه از ۱۹۲ کشور تشکیل شده است. وکشور ایران هم از سال ۱۲۵۳ عضو اتحادیه شد. باید یادآور شدکه حدود سه هزار سال پیش حکومت هخامنشیان در هر ۲۴ کیلومتر یک چاپار از طریق راه های شاهی آن را ابداع کردند.

مدیرکل پست استان بوشهر افزود: طی این مدت تا کنون در پست ۴ دوره به وجود آمد. دوره چهارم پست به سکوی خدمات الکترونیک تبدیل شد.

بارگاهی بیان داشت: خدمات خرید و فروش اینترنتی در استان بوشهر از سایر استان‌ها بیشتر است، در بحث خرید و ورودی کالا به پست این استان به تنهایی از یک فروشگاه اینترنتی به اندازه ۲۰ استان ورودی کالا داشته است.

وی در خصوص میزان ترافیک روزانه مرسولات در استان بوشهر گفت: به صورت روزانه مرسولات پستی وارده به استان ۹۵۵۰ و خروجی ۹۷۸۰ مجموعا ۱۹۳۳۰ مرسوله است.

مدیرکل پست استان بوشهر خاطر نشان کرد:در ۶ ماه اول سال جاری پست بوشهر با ۲۵درصد رشد ترافیک رتبه اول کشور را کسب کرده است. در ۶ ماه اول سال جاری ۲۹۳۴۲۱ صادرات و ۲۸۶۵۲۶ وارده که در مجموع تعداد ۵۷۹۹۴۷ ترافیک ماهانه است. آمار ۶ ماه اول سال جاری ۱۷۶۰۵۲۹ ترافیک مرسوله از استان خارج شده و ۱۷۱۹۱۵۸ وارد که سرجمع حدود ۳۴۷۹۶۸۷ مرسوله خارج و وارد شده است. میزان ترافیک سالانه استان ۷ میلیون است.

بارگاهی تصریح کرد:میزان رضایت مندی هم استانی ها از خدمات پستی با توجه به تعداد مرسولات بیش از ۹۰ درصد است، البته مواردی نارضایتی هم دیده شده که بیشتر در بحث لفاف بندی است که این مشکل نیز با پرداخت هزینه و قرار دادن کارتن های ۶ لایه برطرف شده است.

مدیرکل پست استان بوشهر تاکید کرد: براساس قوانین نیروهای انسانی از سال ۱۳۸۳ به بعد مجوز جذب نیرو نداشته ایم، همکارانی هم که جذب شدند به صورت شرکتی می باشند که به خاطر سختی کار و گرمای هوا خیلی ماندگار نیستند.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین