پتروشیمی پردیس از شرکت های پر حاشیه صنعت پتروشیمی است که هر چند ماه یکبار، گوشه ای از این حواشی در رسانه ها درز پیدا می کند. دی ماه ۱۴۰۲ بود که در گزارشی به موضوع ارزان فروشی مشکوک توسط پتروشیمی پردیس پرداخته و نوشته است:«نگاهی به درآمدهای پتروشیمی پردیس نشان می‌دهد این شرکت در […]

پتروشیمی پردیس از شرکت های پر حاشیه صنعت پتروشیمی است که هر چند ماه یکبار، گوشه ای از این حواشی در رسانه ها درز پیدا می کند.

دی ماه ۱۴۰۲ بود که در گزارشی به موضوع ارزان فروشی مشکوک توسط پتروشیمی پردیس پرداخته و نوشته است:«نگاهی به درآمدهای پتروشیمی پردیس نشان می‌دهد این شرکت در یک اقدام عجیب، یکی از محصولات خود را با قیمتی نازل به فروش رسانده که همین موضوع، اعتراض شدید سهامداران این شرکت را در پی داشته است. اعتراض به ارزان فروشی به مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان!»

مسئولان این شرکت مانند همیشه نسبت به پاسخ دادن به انتقادات سهامداران بی تفاوت بودند و برای ترمیم چهره این شرکت، سعی کردند با خبرسازی نقاط قوتی را برای خود دست و پا کنند.

این شرکت در جدیدترین اقدام خود، نوشته است این شرکت صدرنشین بورس تهران در صنعت پتروشیمی بوده است البته فقط در اسنفد ۱۴۰۲٫

 

لزوم ورود نهادهای نظارتی به پرونده «اوره ساز» بزرگ/ ارزان فروشی ۱۲۰۰ میلیاردی پتروشیمی پردیس

  • منبع خبر : میزنفت