نصیربوشهرآنلاین: سید محمدرضا میری لواسانی مدیرعامل پتروشیمی پردیس در مصاحبه هفته گذشته خود گفت: ما از مردادماه برای مدیریت فروش نرم افزاری را راه اندازی کردیم که همه مراحل فروش را مدیریت می کند. در این نرم افزار که به صورت اختصاصی در پتروشیمی پردیس تولید شده است، داده های مختلف تولید و فروش در […]

نصیربوشهرآنلاین:

سید محمدرضا میری لواسانی مدیرعامل پتروشیمی پردیس در مصاحبه هفته گذشته خود گفت: ما از مردادماه برای مدیریت فروش نرم افزاری را راه اندازی کردیم که همه مراحل فروش را مدیریت می کند. در این نرم افزار که به صورت اختصاصی در پتروشیمی پردیس تولید شده است، داده های مختلف تولید و فروش در ماه های مختلف به صورت کاملا شفاف ثبت می شود و داده های سال های قبل نیز برای بررسی روند تولید و فروش و برنامه ریزی برای انتخاب بهترین برنامه فروش براساس ترند رفتاری و تجزیه و تحلیل توسط هوش مصنوعی انجام می شود. در این سامانه برای فروش محصول مناقصه معکوس برگزار می کنیم و محصول را به بالاترین قیمت می‌فروشیم.

این سخنان در حالی بیان گردیده که روند نزولی فروش پتروشیمی پردیس با مدیرعاملی میری لواسانی ادامه دارد و فروش پتروشیمی پردیس بر اساس داده های کدال در بازه چهار ماهه تقریبا نصف شده است!

فعالیت ماهانه آبان ۱۴۰۲
⭕️کاهش (۲.۵۸) درصدی فروش آبان ۱۴۰۲ در مقایسه با ماه گذشته
⭕️کاهش (۳۲.۶۹) درصدی فروش آبان ۱۴۰۲ در مقایسه با آبان ۱۴۰۱
⭕️کاهش (۱۲.۵) درصدی فروش ۲ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

فعالیت ماهانه آذر ۱۴۰۲
⭕️کاهش (۲۸.۹۴) درصدی فروش آذر ۱۴۰۲ در مقایسه با ماه گذشته
⭕️کاهش (۲۸.۳۸) درصدی فروش آذر ۱۴۰۲ در مقایسه با آذر ۱۴۰۱
⭕️کاهش (۱۷.۲۷) درصدی فروش ۳ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

فعالیت ماهانه دی ۱۴۰۲
⭕️کاهش (۹.۸۶) درصدی فروش دی ۱۴۰۲ در مقایسه با ماه گذشته
✅رشد ۱۴.۶۵ درصدی فروش دی ۱۴۰۲ در مقایسه با دی ۱۴۰۱
⭕️کاهش (۹.۹۶) درصدی فروش ۴ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

فعالیت ماهانه بهمن ۱۴۰۲
✅افزایش ۲.۲۳ درصدی فروش بهمن ۱۴۰۲ در مقایسه با ماه گذشته
✅رشد ۱۴.۵۱ درصدی فروش بهمن ۱۴۰۲ در مقایسه با بهمن ۱۴۰۱
⭕️کاهش (۶.۵۲) درصدی فروش ۵ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

همچنین بر اساس صورت های مالی سه ماهه سود خالص این پتروشیمی با کاهش ۳۶ درصدی سود خالص ۳ ماهه ۱۴۰۳ و تحقق سود ۸۳۴۴ ریالی به ازاء هر سهم (از مبلغ ۷۸۰۱۵۲۸۱ میلیون ریال به مبلغ ۵۰۰۶۲۷۷۷ میلیون ریال رسیده است).

به نظر می‌رسد که پس از عملکرد ضعیف پتروشیمی پردیس در فروش محصول طی ماه های گذشته میری لواسانی دست به دامان هوش مصنوعی شد!
حال باید دید تصمیم سهامداران عمده در مورد عملکرد پتروشیمی پردیس تحت مدیرعاملی سیدمحمدرضا میری لواسانی چه خواهد بود آیا کماکان از عملکرد میری لواسانی حمایت میکنند یا به فکر تغییرات در این پتروشیمی بزرگ اوره ساز خواهند بود.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین