🔺شرکت پتروشیمی جم مشمول ۱۶۰۶ میلیارد تومان معافیت مالیاتی شده و به این ترتیب مجموع مالیات و معافیت این شرکت برابر ۲ هزار و ۱۹۸ میلیارد تومان بوده است. این میزان مالیات پرداختی به معنای پرداخت مالیات ۵ درصدی به نسبت سود ناخالص است. 🔺در کنار این شرکت، پتروشیمی پردیس تنها مشمول ۱۸ میلیارد […]

 

🔺شرکت پتروشیمی جم مشمول ۱۶۰۶ میلیارد تومان معافیت مالیاتی شده و به این ترتیب مجموع مالیات و معافیت این شرکت برابر ۲ هزار و ۱۹۸ میلیارد تومان بوده است. این میزان مالیات پرداختی به معنای پرداخت مالیات ۵ درصدی به نسبت سود ناخالص است.

🔺در کنار این شرکت، پتروشیمی پردیس تنها مشمول ۱۸ میلیارد تومان مالیات و معافیت ۴ هزار و ۶۰۸ میلیارد تومانی شده است. به این ترتیب این شرکت درصد بسیار کمی از سود ناخالص خود را به عنوان مالیات پرداخت می‌کند.

🔺در نمونه‌ای دیگر، شرکت آریا ساسول مشمول ۵۰۲ میلیارد تومان مالیات شده و هزار و ۵۷۳ میلیارد تومان معافیت دریافت کرده است. به این ترتیب مجموع مالیات و معافیت این شرکت برابر ۲ هزار و ۷۵ میلیارد تومان است. نسبت مالیات به سود ناخالص این شرکت نیز ۴ درصد است.

🔺در مثالی دیگر پتروشیمی نوری مشمول ۱۳۲ میلیارد تومان مالیات و ۲ هزار و ۸ میلیارد تومان معافیت شده است. به این ترتیب مجموع مالیات و معافیت این شرکت برابر با ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان است.

🔺همچنین پتروشیمی مارون معافیت مالیاتی ۲ هزار و ۹۲ میلیارد تومانی دریافت کرده و مالیات بر درآمد آن صفر است. در کنار این شرکت، پتروشیمی کرمانشاه نیز ۸۷۴ میلیارد تومان معافیت مالیاتی دریافت کرده و مالیات بر درآمد این شرکت نیز صفر است.

  • منبع خبر : تسنیم