نصیربوشهر – سیدرضاحسینی: در دنیای کنونی همه ی سازمانها وتشکیلات اداری برای خود اهداف و وظایفی مشخص کرده و تمامی مدیران سعی می نمایند فعالیتهای خود را بر آن متمرکز نموده  تا به نتایج مورد نظر سازمان دست یابند.آموزش و پرورش از جمله نهادهای مهمی است که اهداف ذیل به منظور تربیت صحیح کودکان و […]

نصیربوشهر – سیدرضاحسینی:

در دنیای کنونی همه ی سازمانها وتشکیلات اداری برای خود اهداف و وظایفی مشخص کرده و تمامی مدیران سعی می نمایند فعالیتهای خود را بر آن متمرکز نموده  تا به نتایج مورد نظر سازمان دست یابند.آموزش و پرورش از جمله نهادهای مهمی است که اهداف ذیل به منظور تربیت صحیح کودکان و نوجوانان کشور در نظر گرفته وجهت تحقق شان،همه دست اندر کاران این وزارت خانه شبانه روز تلاش می نمایند  :
۱_ کمک به صادرات سیب زمینی ،گوجه فرنگی،پیاز،فلفل دلمه ای و خربزه به کشورها به منظور بالا بردن سطح تعلیم وتربیت مدارس.
۲_ انتخاب مدیران ارشد با سطح علمی خواندن و نوشتن، جهت ارتقاء کیفیت علمی معلمان و دانش آموزان.
۳_خرید و فروش وسایل اسقاطی نظیر پلاستیک کهنه و آهن قراضه که هدف آن آشنانمودن دانش آموزان با سیستم اقتصادی جهان می باشد.
۴_ تاسیس رشته های کاربردی نظیر فلافل فروشی و دکه داری در مراکز آموزشی کشور به منظور ایجاد اشتغال دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی.
۵_ فروش کتب کمک آموزشی ،کمک رانندگی،کمک آشپزی و نظایر آن ،جهت ایجاد روحیه پر کردن کیسه ناشران و مدرسان مستضعف و فقیر توسط دانش آموزان.
۶_ افزایش مدارس غیر انتفاعی در شهرهای مختلف وایجاد میدان رقابت سالم وثبت نمرات بیست در کارنامه دانش آموزان و واریز کردن مبلغی ناچیز( در حد مخارج دوازده ماه خانواده  شش نفری)  در طول یک ترم به  حساب بانکی موسس یا موسسین اینگونه مدارس.
۷_ احترام به کرامت وشخصیت دانش آموزان بی بضاعت و تشکیل کلاسهای چهل و پنج  تا پنجاه نفری در آموزشگاههای دولتی به منظور رفع تبعیض بین فراگیران علم و دانش.
۸_  تکریم و تمجید  از معلمان بازنشسته در قالب اهداء نیم لیتر روغن و ربع کیلو مرغ طی یک سال.
۹_ برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس بدون خرید و فروش رای با برنج ،کارت شارژ ،روغن وپول جهت صیانت از آراء شرکت کنندگان در انتخابات.
۱۰_ صدور احکام رتبه بندی معلمان شاغل و همسانسازی حقوق بازنشستگان در سال جاری و اجرای آن در سنه هزار و پانصد هجری شمسی.

سیدرضاحسینی بندر کنگان دوم خرداد سال هزار و چهار صدویک.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر